תריסי גלילה לעסק

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תריס גלילה לעסק הוא אמצעי מיגון שהפך למוצר צריכה בסיסי בכל בית עסק קטן כגדול. אנו יכולים לראות תריסי גלילה בעסקים כמו מוסכים, חנויות בגדים, חנויות תכשיטים, רשתות שיווק ועוד. התריס מסייע לנו בנוחות השימוש ובמיגון העסק.

תריסי גלילה ימנעו פריצות לבית העסק, מרחיקים ומונעים מפורצים לבצע מעשי ונדליזם, להזיק או לנסות לחדור לעסק שלכם. ניתן לומר בהחלט כי תריס גלילה מהווה אמצעי הגנה מעולה שיספק לכם ביטחון רב והוא יוריד לכם עול גדול וכאב ראש מיותר.

גם אתם רוצים להתקין תריסי גלילה בעסק שלכם? אתם במקום הנכון. בשורות הבאות תמצאו את כל המידע שתרצו לדעת על תריסי גלילה לעסקים. בואו נתחיל!

תריסי גלילה לעסק

מה זה תריס גלילה?

אז מה זה בעצם תריס גלילה? איך הוא עובד? האם יש תריס גלילה חשמלי? ובכן, התריס הוא אוסף של שלבי תריס הבנויים כמו תריס רגיל, מחוברים אחד לשני, הנגלל אל תוך ארגז תריס שממוקם מעל פתח החנות.

התריס מהווה גם תחליף מצוין לדלת, הוא סוגר ונועל את החנות לגמרי, ומחשיך אותו בצורה מלאה, לעומת זאת כאשר הוא פתוח, זה מאפשר כניסת אור ואוויר. בנוסף, התריסים שמורכבים עם אלומיניום מוגדרים כגורם מעכב פריצה.

אם בעבר בכדי לנעול את החנות בעזרת תריס גלילה, הייתם צריכים להוריד את כל המקל בעזרת חוט או מוט, ולגלול אותו על כל משקלו כלפי מעלה בפתיחה, הרי שהיום, ישנם תריסה גלילה חשמליים לעסקים. תריסי גלילה שבלחיצת כפתור או בעזרת מוט תוכלו להפעיל את המנוע שיפתח / יסגור את התריס בהתאם.

 

יתרונות השימוש בתריס גלילה לעסק

יתרוןהסבר
הגנהראשית, התריסים כאמור, מהווים פתרון הגנה יעיל, פשוט ונוח, שנועד לשמור על בטיחות ושלמות העסק.
אבטחהשלא כמו סורג, תריסי גלילה לעסק מאבטחים את בית העסק בצורה מושלמת. התריס אוטם את פתח בית העסק בצורה מושלמת המאפשרת הסתרה מלאה של תכולת המקום. יתרה מזו, תריסי גלילה מוכרים על ידי חברות הביטוח כפתרון אבטחה יעיל.
עלויותכמו כן, תריסי הגלילה מאפשרים לנו שמירה מאלה על העסק במחיר נמוך מאוד לאורך שנים. מדובר במוצר עמיד ביותר בזכות חומרי הגלם ממנו הוא מיוצר. וכל זאת בצורה אסתטית ומכבדת.

תריס גלילה חשמלי לעסק

סוגי תריסי גלילה לעסק מגיעים בכמה צורות שונות כאשר לכל אחד מאפיינים שונים שמאפשרים פעולות שונות. כמובן שלכל סוג יש את היתרונות והחסרונות הייחודיים שלו, כך שתוכלו להחליט די בקלות מה הכי מתאים לכם.

שלב משוך מחוזק – מיגוני ב – 55 מ"מ תריס זה עשוי מפרופיל אלומיניום המיועד למפתחים עד 5.2 מ' (כדאי לבדוק זאת עם איש המקצוע שיבוא להתקין לכם את התריס) שעשוי משלב חזק ביותר שעוביו מגיע לכ – 1.4 מ"מ. כדאי לדעת כי משקל התריס הינו גבוה מהרגיל.

קלילאור – שלבי אלומינים מיוחדים שמאפשרים 3 מצבים:

  1. החשכה מלאה של החנות כאשר התריס סגור.
  2. פתח מלא ונקי כאשר התריס משוך למעלה.
  3. פתיחה לאוורור. אם אתם מעוניינים לסגור את החנות, אך עדיין להישאר בתוכה וליהנות מאוויר צח, תוכלו לסגור את התריס במצב של מרווחים בין השלבים.

תריס גלילה זה מתאים גם למפתחים גדולים, כמובן שחשוב לבדוק את ההתאמה עם מתקין התריס.

תריסי גלילה לעסק

לאיזה סוגי עסקים מתאים תריס גלילה?

רוצים לדעת אם תריס גלילה מתאים גם לעסק שלכם? ובכן, אם תרצו את כל הטוב שנמנה כעת בפניכם, בהחלט כדאי לכם לרכוש תריסי גלילה לעסקים.

  • אבטחה ברמה גבוהה
  • פרטיות
  • אמצעי שמשמר את הבידוד מפני קור וחום כמו גם את האנרגיה בחלל
  • דקורטיביות ואסתטיות (כאמור, ניתן לרכוש תריסים מעוצבים שיתאימו לסגנון ולעיצוב הכללי של העסק)
  • הגנה מפני אש, פגעי מזג האוויר ורעש.

תריס גלילה חשמלי לעסק או תריס גלילה ידני לעסק?

למעשה מבחינת איכות המוצר, לא קיים הבדל משמעותי בין תריס חשמלי לידני. חומרי הגלם ויעילות המוצר נגד פריצות והאפשרויות לעיצוב הוא דומה. ההבדל העיקרי שיש לציין כי הוא משמעותי ביותר הוא אופן השימוש וצורת התפעול של התריס. כמו גם התחזוקה של התריסים והעלויות המשתנות.

תריס גלילה חשמלי הוא המוצר הנחשב יותר בקרב בעלי עסקים, חנויות ומוסדות כנוח ויעיל יותר לשימוש. קל מאוד לתפעל את התריס, כאשר נדרש רק ללחוץ על מתג, על שלט או על הסמארטפון ולא צריך להרים ולהוריד את התריס על כל משקלו הכבד.

תריס ידני נחשב אף הוא כיעיל מאוד נגד פריצות וגנבים וקל מאוד לתחזק ולנקות אותו. אם זאת לעיתים החוט עלול להיקרע וככל שהתריס גדול וכבד יותר, קשה יותר לתקן אותו.

תריסי גלילה לעסק

מה ההבדל בין תריסי גלילה לעסק לתריסי גלילה לבית?

השימוש השונה של כל תריס, יכול לתאר לנו מה ההבדל ביניהם. בחנות אנו נדרשים לתריס שימגן את העסק, לכן הוא יהיה כבד ועבה יותר, בעוד שתריס גלילה לבית דומה יותר לווילון והוא מיועד למניעת חדירת קרני שמש וכדומה.

כמה עולה תריס גלילה לעסק?

אם תרצו לרכוש תריס גלילה איכותי לעסק שלכם, זה יעלה לכם בין 1,200 ל – 4,000 ₪. כמובן שהמחיר נקבע על ידי פרמטרים שונים כמו גודל הפתח, סוג התריס, הצורה והעיצוב הייחודי שתרצו אותו.

כדאי מאוד להתייעץ לפני הרכישה עם איש מקצוע בהתאם לדרישות העסק שלכם, האזור בו הוא נמצא, החשיפה שלו למזגי האוויר המשתנים. כמו גם לבדוק עם חברת הביטוח האם מדובר באמצעי הגנה המוכר על ידם.

אנחנו באתר "תריסים" מתמחים בהתקנת תריסים מכל הסוגים והמומחים שלנו ישמחו לסייע לכם! השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!