תיקון תריסים חשמליים בחיפה

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כל מי שנהנה מתריס חשמלי יודע שמדובר בתענוג שלא תמיד מחזיק מעמד לאורך זמן. מספיק שנשאר חפץ כלשהו על המסילה ולא שמתם לב לכך והתריס מתקפל ונשבר. יש גם מצבים אשר בהם התריס נתקע בגלל שהוא התגלגל עמוק מידי פנימה. אז תיקון תריסים בחיפה נווה שאנן ובמיוחד אם אלו תריסים חשמליים הם בהחלט לא סיפור זול אך יש מי שיעשה עבורכם את העבודה בצורה מקצועית על מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מהתריס שלכם לאורך זמן.

חברת תיקון תריסים מקצועית בחיפה

נמנה בהמשך את סוגי התקלות הנפוצות בתריסים, אך קודם כל חשוב לנו לציין כי ככל שמדובר במחיר לתיקון התריס החשמלי הרי שזה ישתנה מתריס לתריס. זאת משום שהדבר תלוי בגודל של התריס כמו גם במורכבות של כל העבודה.

כאשר אתם מגלים שיש לכם תקלה עם התריס והוא פשוט לא נענה לכם, הוא לא עולה ולא יורד, אתם עדיין לא צריכים לצאת לחפש שירות של תיקון תריסים בחיפה והקריות. דבר ראשון תבדקו האם יש בעיה בחשמל. אולי סתם כך החיבור לחשמל מנותק ואתם תוכלו להחזיר אותו בעצמכם. אם ישנה בעיה חשמלית אחרת, הכתובת שלכם תהיה החשמלאי.

כאשר ישנה בעיה במתג של התריס, לרוב השאלטר יקפוץ בגלל התקלה החשמלית שיש לכם בתריס. יש מצבים אשר בהם מדובר בתקלה הנובעת בגלל חוטים שיצאו מהמקום שלהם בשקע ואת זה אמור חשמלאי לתקן.

איך בוחרים חברת תיקון תריסים בחיפה?

כאשר התריס לא נענה לניסיונות שלכם, מכל סיבה שלא תהיה, עליכם לבחור חברה המציעה תיקוני תריסים באזור. חשוב להבין שתריס חשמלי שנתקע באמצע הגלילה מחייב טיפול מהיר היות וכל תנועה לא נכונה שתעשו עלול לגרום לנזקים חמורים יותר או להרס של רכיבים שטונים בתוך התריס.
חשוב תמיד לפנות אל חברה אחראית שמסוגלת לתת לכם את המענה הכי מקצועי בהתאם לתקלה שלכם וכמובן על פי סוג התריס הספציפי.

איזה סוגי תקלות בתריס אפשר לתקן בחיפה?

ישנן תקלות שונות שעשויות לצוץ בשימוש בתריס החשמלי.

  • תריס שיצא מהמסילה – קורה והתריס החשמלי יוצא מהמסילה עליו הוא אמור לנוע. אז כאן דבר ראשון אין לגעת בו כי זה עלול להוציא גם את החלק השני של התריס מהמסילה מה שיגרום להרס של שלבים נוספים ואפילו הרס של המנוע.
  • רצועה שנקרעה – לעיתים הבעיה היא רצועה שנשחקת או נקרעת עם הזמן. בדרך כלל אחת לשנתיים שלוש יש להחליף את הרצועה של התריס. יש כאלה שעושים שימוש במתלי אוקולון שעשויים מחוטי דייג ובמקרים רבים הם אכן עמידים יותר ומוכיחים את עצמם היטב.
    אם אתם שומעים את המנוע מסתובב והתריס לא זז מן הסתם הרצועה קרועה.
  • החלפת שלב – כאשר התריס יורד ויש מכשול בדרך עלול השלב שנתקע פשוט להישבר. היום יש שבב מיוחד המתחבר לתריס והוא נועד לאתר מכשולים בדרך ולעצור את גלילת התריס.
    החלפת השלב יחזיר את התריס לפעילות תקינה.
  • החלפת מנוע – זוהי תקלה יקרה למדי אך היא די נפוצה. במקרים אשר בהם המנוע מזייף ולא מצליח לסחוב את התריס או שהוא צונח למטה כאשר אתם עוצרים אתת הגלילה, כנראה שהמנוע בשלבי גסיסה ועליכם להתחיל לחשוב על קניית מנוע חדש.

איך מתבצע תיקון תריסים בחיפה והקריות?

כאשר אתם מזמינים אנשי מקצוע לצורך תיקון התריס החשמלי, עליכם להגדיר בדיוק מהי הבעיה כדי שאיש המקצוע יצטייד בכלים המתאימים ובחלקי החילוף הרצויים במידות המדויקות. התיקון יתבצע בהתאם לתקלה שעוצרת את התריס. עלות התיקון ישתנה כמובן גם בהתאם לסוג התקלה כמו גם בהיקף התיקון הנדרש כמו הגודל של התריס הרוחב שלו וכן הלאה.
חשוב לפנות כמובן אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם את הידע המקצועי ואת היכולת להציע שירות יעיל במיוחד של התיקון על מנת שהתריס ישוב לנוע בבטחה במסלול המקורי.

תיקון תריסים בחיפה בנווה שאנן וכל השכונות

מחפשים שירות של תיקון תריסים באזור חיפה, בית שאנן וכל השכונות באזור? הכתובת שלכם היא כאן. אתם תקבלו את השירו הטוב ביותר, את התיקון המקצועי ביותר וזה שיעניק לכם את המענה הכי מדויק והכי מתאים לכם.
הניסיון הרב של הצוות שלנו מוכיח את עצמו היטב כאשר תריסים שכבר נראה היה שיצאו לגמרי מכלל שימוש חזרו לחיים.

השוואת מחירים – סוגי תיקון תריסים בחיפה

תיקון תריס שיצא מהמסילה
300 ₪ - 450 ₪ בהתאם לגודל התריס.
החלפת רצועה בתריס חשמלי
300 ₪ - 400 ₪.
החלפת שלב בתריס החשמליכ 300 ₪ לשלב בודד. החלפת השלבים כולם עד 8000 ₪
החלפת מנוע בתריס חשמליהחל מ – 800 ₪ למנוע רגיל כאשר התריס פתוח ויש גישה נוחה לארגז התריס עד 4000 ₪ במקרים מורכבים יותר בתריסים ארוכים וכבדים.

לקבלת שירות מקצועי ואמין ובמחירים נוחים, פנו אלינו.