תריס אלומיניום מחיר

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התריסים הנפוצים והפופולריים ביותר כיום, הם תריסי אלומיניום. היתרונות הרבים של סוג תריס זה הפכו אותם למשתלמים, נוחים ואיכותיים ביותר. אופציה זו שימושית כיום גם לתריסי הזזה, תריסי גלילה או תריסים רגילים שנפתחים על ציר.

כמובן, שישנם סוגי תריסים רבים המיוצרים מאלומיניום ואתם רק צריכים לבחור איזה סוג אתם מעדיפים. כאשר אתם הולכים לבחור תריס אלומיניום לבית, לחנות או לכל מקום אחר, חשוב שתשימו לב לפרטים שונים ומאפיינים שיש לכל סוג תריס, כך תוכלו לבחור את התריס המתאים ביותר עבורכם.

בנוסף, כדאי להיוועץ עם אנשי מקצוע בכדי להתאים את סוג התריס בהתאם למיקום בו תתקינו אותו. יש לכם שאלות בנוגע לתריסי אלומיניום? לא יודעים מה אתם רוצים? איזה מבחר קיים עבורכם? כמה תריס אלומיניום עולה? אתם במקום הנכון. בשורות הבאות תמצאו את כל מה שאתם רוצים לדעת על תריסי אלומיניום. בואו נתחיל.

מה היתרונות של תריס אלומיניום?

לתריסי אלומיניום יש יתרונות רבים, מה שגרמו להם להפוך לתריסים פופולריים ביותר הנפוצים בכל בית או חנות. היתרון הראשון ואולי העיקרי ביותר הוא העובדה שלתריסי אלומיניום יש עמידות גבוהה מאוד. מדובר אמנם בחומר קל משקל, אך חוסנו רב והוא עמיד לאורך שנים.

תריסי האלומיניום גם אינם משתנים לאחר שנים כתוצאה מחשיפה לשמש, קור, גשמים ושלגים במהלך השנים הרבות. לעומת זאת, תריסי פלסטיק עלולים להיכנע תחת רוחות או מחבטות שעלולות לפגוע בהן, כמו בכל בית.
יתרון נוסף הוא הנראות – האסתטיקה. תריס אלומיניום מתאפיין בקווים חלקים ונקיים וניתן להוסיף אלמנט עיצובי נוסף שלא יגנוב את הפוקוס בדמות תריס אלומיניום. במבנים המעוצבים בעיצוב מודרני, ניתן לראות פעמים רבות, תריסי אלומיניום. הסיבה לכך היא כאמור, העיצוב הנקי והמיוחד של התריס.

כמו כן, כשתבדקו את המחיר של תריס אלומיניום, תגלו שמדובר במוצר זול מאוד.

איזה סוגי תריסי אלומיניום קיימים?

ישנם ארבעה סוגי תריסים מאלומיניום עיקריים, תריס ידני, חשמלי, ונציאני ותריסי הזזה. נקודת הדמיון בין הסוגים היא אחת, כל אלה נועדו לווסת את אור השמש, רוחות, קור וגשמים, מעבר לכך, כמעט ואין דמיון ביניהם. לאחר שהבנו למה אנחנו רוצים את התריס, בואו נבין מה ההבדל בין הסוגים השונים.

תריס חשמלי – השם חשמלי הוא סך הכול קטגוריה שכוללת תחתה הרבה מאוד סוגי תריסים. תוכלו לבחור תריס גלילה, שהוא בעצם תריס רגיל שפתיחתו וסגירתו נעשית על ידי גלילה. בנוסף, תוכלו למצוא תריסים חשמליים שלב מוקצף, שלב משוך, שלב אור ותריסי רפפה. ההבדלים בין תריסי השלבים הם החומר הממלא את האלומיניום, כמו גם האפשרות להשאיר מרווח לאור בחדר.

תריס ידני – גם פה נפגוש כמה סוגי תריסים שכל אחד מהם מתאים למיקומים שונים. התריס הראשון הוא הפשוט שכולנו מכירים – תריס גלילה ידני. בנוסף, תוכלו לבחור בתריס רפפה ידני. תריס רפפה הוא כזה ששלביו נעים במקום מעלה ומטה, למאוזן ומאונך. שלבי התריס קבועים במסגרת החלון ונעים לפי רצונכם.

תריס ונציאני – אם תחפשו תריס ונציאני ותמצאו ווילון, הגעתם למקום הנכון. התריס דומה לווילון, והוא מעוצב בסטייל רב ומותאם לעיצוב הכללי של החדר. היתרון הגדול של תריס ונציאני הוא האפשרות לעבוד באור יום, גם כאשר התריס סגור, ויחד עם זאת למנוע את חדירת קרני השמש.

טבלת השוואת מחירים – סוגי תריס אלומיניום

סוג המוצרמחיר בשוקדגשים מיוחדים
שלב מוקצף400 – 600 ש"חהמחיר ללא התקנה ועל פי מ"ר
שלב משוך750 – 1000 ש"חהמחיר ללא התקנה ועל פי מ"ר
שלב אור800 – 1,200 ש"חהמחיר ללא התקנה ועל פי מ"ר
תריס הזזה אלומיניום400 – 600 ש"חהמחיר נקבע על פי מ"ר
תריס פתיחה מאלומיניום500 – 1,200 ש"חהמחיר נקבע על פי מספר הכנפיים ובהתאם למורכבות ההתקנה
תריס גלילה ידני350 – 450 ש"חהמחיר נקבע על פי מ"ר כולל רצועות ומתלים
תריס אלומיניום חשמלי800 – 1,400 ש"חהמחיר נקבע בהתאם למנוע הנדרש ועל פי מ"ר

האם תריס אלומיניום מתאים לבית פרטי?

אין ספק שבכל מקום בו תרצו להתקין תריס אלומיניום, תוכלו למצוא את הסוג והעיצוב שהכי מתאים לו. כיום, בכל בית פרטי, בית עסק או מבנה שיש בו חלונות, יש תריס אלומיניום. יתרה מזו, תוכלו לבחור תריסים מותאמים במיוחד לכל חדר וחלון בבית.

אם תרצו לדוגמה בסלון, תריס שיאפשר לכם להחשיך אותו לחלוטין בשעות הלילה, כשבמקביל בשעות הבוקר תרצו לפתוח אותו מעט על מנת שיכנס מעט אור יום, תוכלו לבחור בתריס אלומיניום שלב משוך אור.
אם תרצו לחדר העבודה תריס שיחסום מצד אחד את קרני השמש המסנוורות, ומאידך לא יחשיך את החדר, תריס ונציאני יעשה את העבודה. כשתוכלו גם כאמור לעצב אותו בהתאם למראה החדר הכללי.

האם תריס אלומיניום מתאים לחנות / נכס מסחרי?

כאמור, גם לבית עסק וחנות תוכלו לבחור תריס אלומיניום שיתאים בדיוק לצרכי העסק שלכם. תוכלו לרכוש תריס גלילה לפתח החנות שתפקידו להגן על החנות בעת הסגירה. כמו כן, תוכלו לבחור בתריס אלומיניום לחלונות, לשעות יום חמות מלוות בקרני שמש מסנוורות.

בנוסף, כאשר תרצו לעצב את החנות שלכם בצורה מיוחדת ומושכת שתתפוס את עיני הלקוחות, אין כמו תריסי אלומיניום להשלמת העיצוב. כאמור, שלא כמו תריסי פלסטיק, האלומיניום הוא חומר שתוכלו לעצב בצורות שונות.

איך בוחרים תריס אלומיניום?

אז איך בוחרים תריס אלומיניום? ובכן התשובה פשוטה למדי. בהתאם לכל האפשרויות שמנינו לאורך המאמר, תוכלו לבדוק איזה מהתריסים מתאים לכל חדר.
תריס אלומיניום מתאים כמעט לכל עיצוב ולכן תוכלו לבחור גם את התריס הפשוט ביותר לסלון. אם אתם לא מתפשרים על עיצוב, תוכלו גם למצוא את התריס בסגנון המתאים לעיצוב האהוב עליכם.