התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תריסים חשמליים

בשנים האחרונות בדירות חדשות וגם בדירות וותיקות, מתקינים בעלי הנכס תריסים חשמליים וזאת לאור היתרונות הרבים שלהם. התריסים הללו מחליפים את תריסי הפלסטיק השבריריים שלא אחת נשברים ולכן יש צורך להחליף את השלבים שנשחקים בשימוש רב ולאור הקרינה החזקה של השמש. לעומת זאת כאשר מתקינים תריסים חשמליים מדובר בחומר פלסטיק הרבה יותר איכותי ולכן ברוב המקרים כמות התקלות היא פחותה. אף על פי שמדובר בתריסים חשמליים, התפעול היום יומי שלהם הוא קל מאד וכל אדם כולל ילדים פותחים וסוגרים אותם באופן מהיר ובקלילות. 

אחד היתרונות המהותיים של תריסים חשמליים היא העובדה שיש בו חסימה של קרני השמש UV בדרך זו התריסים מגינים על הריהוט שנמצא בבית כמו ריהוט או בבית כנסת כמו ספריות קודש. כך הריהוט נשמר לאורך זמן ואין בו בלאי. התריסים הללו הם חלק ממערך של בית חכם אשר מתכנתים את הפעולות השונות לרווחת הדיירים. אפשר לתכנת לדוגמה שהתריסים הללו ייפתחו באופן אוטומטי בכל בוקר בשעה מסוימת, כדי להכניס אור הביתה ובדרך זו אפשר גם לתאם את סגירת התריסים בכל ערב בשעה מסוימת. האופציה של תריסים חשמליים מאפשרת מצבים של בקרת אקלים לצורך איזון של כמות האור והאוויר בכל מרחב.

תיקון של תריסים חשמליים

יש מצבים שבהם נוצרות תקלות של תריסים חשמליים ולכן כדאי לקרוא לאיש מקצוע שהוא מומחה בתחום זה. אדם שאינו מבין בכך עלול לגרום לנזקים ולכן העדיפות היא שיגיע מומחה, יבחן את הבעיה באופן מעמיק ויציע את הפתרון הנכון ביותר. אחת הבעיות היא תקלה במנוע, דבר שגורם לכך שאי אפשר להניע את התריסים לצורך פתיחה או לסגירה שלהם. יש מקרים שבהם מעבירים את המנוע לתיקון של איש מקצוע ועל ידי ליפוף המנוע, הוא חוזר לפעול כמו בעבר. כאשר מדובר בתקלה חמורה, יש לרכוש מנוע חדש והטכנאי מתקין אותו. 

כיוון שמדובר בתריסים שפועלים באמצעות חשמל, יש לוודא שהטכנאי שמגיע הוא גם חשמלאי מוסמך וכך הוא יודע כיצד לטפל בנושאים הקשורים לחשמל וזאת כדי שלא יגרום נזק. 

טכנאי לתיקון תריסים 

בבתים רבים יש תריסי גלילה ולא אחת הרצועה שלהם נשחקת ולכן אינה פעילה או שהיא נקרעת. טכנאי תריסים חשמליים שהם מומחים גם בנושא תריסי גלילה, בוחנים את התקלה ובמידת הצורך הם מחליפים רצועה. מכיוון שחלק מהרצועה נמצא בתוך בית התריס, זה תהליך שאורך זמן אך בסופו של דבר מותקנת רצועה חדשה והתריס חוזר לפעול כמו בעבר. 

עלויות של תיקון תריסים 

לפני הזמנת טכנאי לתיקון תריסים חשמליים כדאי לבדוק מהן העלויות הממוצעות ובהתאם לכך לוודא שהטכנאי גובה סכומים סבירים שתואמים את מחירי השוק הן עבור הביקור, החלפים והתיקון הנדרש על פי התקלה של תריסים חשמליים בבית.