תריסי גלילה פלסטיק – המדריך המלא

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תריס גלילה פלסטיק זהו תריס אותו מתקינים בדרך כלל בחלונות הבית או בדלת היציאה אל המרפסת או הגינה. התריס מאפשר לנו את השליטה על כמות האור שתיכנס הביתה ולמעשה מדובר בפתרון פשוט, קל ונגיש מאוד.

עם זאת, לא כל התריסים שיש היום הם אכן כאלה. כי בנוסף לתריסי הגלילה מפלסטיק יש היום הרבה תריסים כבדים יותר העשויים מתכת, אלומיניום או עץ.

עדיין ישנה העדפה ברורה לתריסי הגלילה מפלסטיק בגלל הנוחות שלהם ובגלל העלות הנמוכה יחסית של התריס לצד היעילות ואיכות של המוצר.

תריס גלילה פלסטיק ידני הוא מוצר שכמעט כולם רוכשים אותו ולרוב אין עליו כל תלונות.

יש כמה דברים שכדאי לדעת כאשר באים להזמין תריס גלילה ידני פלסטיק.

תריסי גלילה פלסטיק

מה זה תריסי גלילה פלסטיק?

כאשר מתקינים תריס גלילה מפלסטיק, אמור המתקין לחבר רצועת בד לצד התריס אשר בעזרתו תוכלו להעלות ולהוריד את התריס בצורה קלה ונוחה.

בתריסי גלילה ידניים אין לנו כל הגבלה למצבים כלשהם כמו שקורה בתריס חשמלי או כל תריס מסוג אחר. אנחנו יכולים להחליט על כמות האור הרצויה ועל גובה התריס שאנחנו רוצים להרים או להוריד. כמה פשוט – ככה נוח.

חשוב לציין כי המשיכה של הרצועה חייבת להיות עדינה היות ומשיכה חזקה מידי עשויה עם הזמן לגרום לקריעה של הרצועה. בכל מקרה, רצועה של תריס זה לא מוצר שנשאר עמיד ושלם לאורך ימים ושנים ובכל כמה שנים יהיה צורך להחליף אותה. לא מדובר בסיפור מורכב וגם לא יקר.

תריסי גלילה פלסטיק

תריס גלילה פלסטיק מחיר

כפי שכבר ציינו, תריסי הגלילה מפלסטיק הם התריסים הכי זולים והכי יעילים שיש היום בשוק. המחיר של תריס כזה נע בין 300 ₪ ל – 500 ₪.

את המחיר קובעים בהתאם לרוחב התריס ואורכו. לפני שאתם מזמינים שירות להתקנת תריס תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת בהתאם למידות המדויקות של התריס הנדרש.

איך מפעילים תריסי גלילה פלסטיק?

תריסי הגלילה מפלסטיק הם תריסים פשוטים וקלים מאוד להפעלה. כפי שכבר ציינו, לרוב ההפעלה היא בעזרת רצועת משיכה אותה יש למשוך כדי להעלות את התריס ולשחרר כדי להוריד את התריס.

מדובר במנגנון שכבר קיים בעולם עשרות שנים ולא נראה שהוא הולך לפנות את מקומו. למרות שיש היום הרבה מאוד אנשים הבוחרים את התריסים החשמליים, עדיין נמצא בחלונות קטנים וגם בחלונות גדולים את התריסים מפלסטיק.

זאת משום שהם בהחלט ממלאים את תפקידם היטב ואין כל צורך למצוא להם תחליף.

תריסי גלילה פלסטיק

האם תריס גלילה פלסטיק בטיחותי?

אם נרצה להתייחס לפן הבטיחותי אפשר בהחלט לומר בלב שקט כי לתריס הגלילה מפלסטיק יש הרבה מאוד יתרונות וכי מדובר בתריס איכותי ובטיחותי מאוד.

התריס מעניק מענה מושלם לצרכים שלנו שזה אומר, תוספת בטיחות, תחושת פרטיות ואפשרות להחשיך את החלל בעת הצורך.

תריס גלילה מפלסטיק הוא תריס רך וקל משקל וגם אם התריס קורס בבת אחת הוא לא באמת יפגע בצורה חמורה באנשים שיהיו במקום.

תריסי גלילה פלסטיק

התקנת תריס גלילה פלסטיק – איך עושים את זה?

כשאתם מתכננים את ההתקנה של תריס הגלילה בבית, במשרד, בחלון או בדלת, חשוב שתזמינו איש מקצוע לתחום הזה של התקנת התריסים כדי שהוא ימדוד את כל הפתחים ויתכנן את התריסים בהתאם לכך.

איש המקצוע יתאים לכל פתח את התריס על פי הרוחב והגובה שלו כאשר יש מקרים אשר בהם הוא ימליץ על התקנת שני תריסים במקרים של דלת רחבה מאוד או חלון רחב במיוחד.

הדבר עשוי להיות יעיל מאוד גם כדי שאפשר יהיה לשלוט טוב יותר על כמות האור בחלל והן כדי לחלק את המעמסה שמוטל על תריס רחב מידי. זה יתרום לאורך החיים של התריס.

תריסי גלילה פלסטיק

מחיר התקנת תריסי גלילה פלסטיק

כפי שכבר ציינו, המחיר להתקנת תריס אינה גבוהה כל כך ולרוב זה לא יעבור את הסכום של 500₪ גם אם מדובר בתריס גדול במיוחד. אפשר בהחלט להתקין תריסים בכל הבית בעלות של כמה מאות שקלים או לכל היותר בסביבות ה-1,000₪ וליהנות בתמורה מתריסים איכותיים חזקים וטובים.

תריס גלילה פלסטיק ידני או חשמלי – מה עדיף?

יש היום הרבה בתים שם מתקינים תריסי גליל חשמליים. הסיבה לכך היא כי מדובר בתריסים גדולים וכבדים במיוחד וקיים רצון לחסוך בטרחה שבהעלאת התריס וההורדה שלו. מעבר לכך מדובר בפתרון יעיל יותר עבור התריס עצמו כאשר כך התפעול שלו הוא הרבה יותר מתון והרבה יותר נשלט.

זה משמר את איכות חייו של התריס. מנגד, הרצועה של התריס מאפשרת שימוש בתריס גם בשבת עבור שומרי שבת וכן נותנת לנו אשרות לשלוט על כמות האור שייכנס. בתריס חשמלי ההגפה היא לרוב מוחלטת.

תריסי גלילה פלסטיק

כמה זמן מחזיק תריס גלילה פלסטיק?

תריס גלילה מפלסטיק עשוי להחזיק מעמד משך שנים ארוכות אך בתנאי שמתייחסים אליו בעדינות. הרמה והורדה בלי הפעלת כוח רב מידי זה מה שיבטיח את איכות חייו של התריס. ברוב המקרים התריס יחזיק מעמד למשך עשר שנים ואף יותר.

תריס הגלילה מפלסטיק עשוי להיפגע גם בעקבות חשיפה ממושכת לשמש. חשוב לשים לב לכך.

תריסי גלילה פלסטיק

שאלות נפוצות

אספנו עבורכם סיכום של כל השאלות הנפוצות שהלקוחות שלנו שואלים אותנו וכתבנו תשובות מפורטות על מנת שתקבלו את המידע הרלוונטי לגבי תריסי גלילה פלסטיק.

האם תריס גלילה פלסטיק עמיד בפני רוחות וגשם?

תריסי גלילה אפילו שהם עשויים פלסטיק לא עבה במיוחד, מוכיחים בהחלט עמידות בפני גשמים ורוחות. לכל היותר הם ינוע מעט כאשר נושבת רוח חזקה אך לא הרבה מעבר לזה. הבית יהיה מוגן מפני הרוחות וכמובן גם מפני הגשמים.

האם ניתן לשלב רשת עם תריס גלילה פלסטיק?

התריס לא קשור כלל לרשת. בכל חלון אפשר להתקין מעבר לחלון עצמו גם רשת נגד יתושים וזבובונים כאשר התריס ייסגר מאחורי הרשת. חלון כזה שיש בו את כל המרכיבים הללו הוא למעשה חלון מושלם ומוגן.

האם תריס גלילה פלסטיק אטום לאור לחלוטין?

תריס גלילה מפלסטיק יכול להיסגר לגמרי כאשר כל השלבים אוטמים כניסה של אור לבית. כך אפשר ליהנות מחושך מוחלט בחלל גם כאשר בחוץ זורחת השמש.

תריס גלילה ידני השוואת מחירים

הפעולה הנדרשתטווח המחיריםמחיר
התקנת תריס גלילה עם שלבי פלסטיק (תריס ידני)מחיר לכל מ”ר של תריס 200-600 ש”ח
התקנה של תריס גלילה חשמלימחיר למ”ר, (המנוע מתומחר הנפרד) 300-900 ש”ח
תריס ונציאני עשוי שלבי פלסטיקמחיר למ”ר400-500 ש”ח
התקנת תריס הזזה – רפפה עשוי מפלסטיקמחיר למ”ר400-550 ש”ח
התקנת תריסי פלסטיק צידיים שנפתחים ונסגרים על צירמחיר למ”ר 400-800 ש”ח
תיקון או החלפה של שלב בתריס פלסטיקמחיר לכל שלב, לא כולל התקנה. 20-30 ש”ח

לסיכום

לסיכום, תריס גלילה חשמלי ואפילו אם הוא ידני הוא תריס איכותי ויעיל במיוחד. כמעט בכל המקרים אנשים בוחרים דווקא את התריסים מהסוג הזה במיוחד לאור היעילות של התריס והאפשרות לשלוט עליו בקלות רבה. התוצאה של תריס כזה היא בטיחות גבוהה יותר ותחושת אינטימיות גבוהה יותר וכן שליטה על כמות האור שחודרת הבית בכל זמן נתון.