תריס גלילה שקוף – כל מה שצריך לדעת

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עד לפני שנים לא רבות לא היו כל כך הרבה אפשרויות בתחום הזה של התריסים. היו בעיקר תריסי הפלסטיק ובזה נסגר כל עניין התריסים. עם השנים הגיעו לעולם עוד ועוד אפשרויות של תריסים מסוגים רבים ושונים מה שפתח בפנינו עולם חדש ושלם של אפשרויות. אחד מהתריסים שמוכרים לנו היום הם התריסים השקופים.

מהו בעצם תריס שקוף? האם הוא מוצר בטיחותי עבור ילדים? האם התריס מאפשר כניסת אור הביתה? האם הוא אטום למים? האם הוא מתאים לבית? במאמר זה ננסה לענות על כל השאלות הללו ועל עוד שאלות רבות שמתעוררות בכל פעם שנכנס מוצר חדש לשוק.

מה זה תריס גלילה שקוף?

תריס גלילה שקוף הוא תריס שעשוי משלבי פוליקרבונט אותם מחברים במוטות פלדה מיוחדים. תריס כזה יעיל במיוחד עבור בתי עסק שרוצים להגיף את התריס בשעות בהם העסק לא פעיל אלך עדיין מבקש להשאיר את המקום חשוף מבחינת נראות.

התריס השקוף מעניק את המענה המושלם כאשר הוא משמש למעשה כמו חלון ראווה אך הרבה יותר בטוח הודות לאפקט של התריס.

תריס נגלל שקוף משדרג את המראה החיצוני של העסק ומעניק לו מראה יוקרתי.

אנחנו מואצים היום את הביקוש לתריסים הללו לחנויות בתוך קניונים, בעסקים ששוכנים במדרחוב וכן הלאה.

האם נכנס הרבה או דרך תריס גלילה שקוף?

תריס גלילה שקוף מכניס הרבה אור לחלל המוגף כאשר הוא למעשה נשאר שקוף כמעט לגמרי.

תריס גלילה שקוף יתרונות

לתריס הגלילה השקוף יש הרבה מאוד יתרונות. ושווה לשלם על תריס גלילה שקוף מחיר ככל שיידרש.

התריס למעשה נגלל כלפי מעלה ועל כן כאשר הוא פתוח הוא לא תופס מקום ולא נראה כלל. שלא כמו בתריס רגיל שתמיד יבצבץ מלמעלה. את התריס בדרך כלל פותחים וסוגרים בעזרת שלט רחוק או חיוג לשער כאשר ישנה גם האפשרות הדינים למצבים של הפסקת חשמל וכדומה.

היתרונות של התריס החשמלי הם –

תריס יוקרתיתריס שאינו שבירתריס מתקדםתריס כחול לבן
התריס יוצר מראה יוקרתי ומדהים כאשר הוא מיוצר ברמת גימור גבוהה במיוחד.התריס חזק מאוד והוא מבטיח עמידות גבוהה בכל מצב כמעט.התריס השקוף מיוצר בטכנולוגיות מתקדמות מאוד מה שמבטיח סגנון נעים ונאה לעין.ברוב המקרים התריס מיוצר בישראל והוא גם נעשה בסגנון המתאים למדינת ישראל.

תריס גלילה שקוף חסרונות

התריס הוא למעשה תריס יעיל במיוחד אך הוא יהיה אפקטיבי רק למקומות שם יש צורך בתריס שקוף.

תריס שקוף יהיה הרבה פחות שימושי בחדרי שינה בבית שם רוצים את האפשרות של החשכת החלל בכל מצב, גם אם בחוץ זורחת השמש.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון בתריס השקוף, שכדי ליהנות ממנו ומהיתרונות שלו הוא חייב להיות צח ונקי וכמובן – שקוף… כדי שזה יקרה יש צורך בתחזוקה שוטפת של התריס ובניקיון קבוע ועקבי שלו.

האם תריס גלילה שקוף בטיחותי לילדים?

תריס גלילה שקוף מתנהג פחות או יותר כמו כל תריס אחר ולרוב הוא לא טומן בחובו סיכונים כלשהם. אם עובדים נכון עם התריס, פותחים וסוגרים אותו בצורה נכונה אין שום סיבה שהתריס יפגע בילדים או באנשים אחרים.

עם זאת חשוב לזכור כי התריס השקוף הוא פחות נפוץ בבית הפרטי כך שאין כמעט ניסיון של פגיעות של ילדים בעקבות שימוש לא נכון בתריס, הגם שעל פניו אין למעשה שתתרחש פגיעה כלשהי.

תריס גלילה שקוף או תריס גלילה מאלומיניום – מה עדיף?

הרבה אנשים במיוחד בעלי עסקים מתחבטים רבות בשאלה מה יעניק לעסק שלהם את ההגנה הגבוהה והטובה ביותר.

מצד אחד הם מעוניינים בתריס שיהיה חזק וימנע כל ניסיון פריצה. מנגד הם אל רוצים לאטום לגמרי את החלון של העסק. חשוב לכל עסק לשמור על שקיפות גם בשעות בהם העסק או החנות סגורים.

אז נכון שתריס גלילה מאלומיניום יותר תחושה של בטיחות ושל מוגנות ברמה גבוהה מאוד. עם זאת, למי שמכיר את תריסי הגלילה השקופים, ידוע כי מדובר בהחלט במוצר איכותי חזק ובטוח לפחות כמו תריס הגלילה מאלומיניום. למרות שזה אולי לא נראה כך, עדיין מדור בתריס שעשוי מחומרים חזקים כפי שציינו. פוליקרבונט וחוטי פלדה המחברים את השלבים.

שאלות נפוצות

אספנו עבורכם מספר שאלות שהרבה מלקוחותינו שואלים וחשבנו שהן חשובות ורלוונטיות לכל לקוח פוטנציאלי אז החלטנו להציג לכם אותם כאן.

האם תריס גלילה שקוף אטום למים?

תריס הגלילה הוא אמנם שקוף אך הוא שקוף רק לקרני השמש ולאור הנגלה מבחוץ. התריס השקוף לא חשוף למים והוא בהחלט מעניק מענה מושלם ואיכותי גם כאשר מדובר בימים גשומים מאוד והתריס חשוף אליהם לגמרי.

האם ניתן להתקין תריס גלילה שקוף לכל גודל חלון?

כפי שכבר ציינו, תריס הגלילה השקוף נועד בעיקר לחנויות ובתי עסק שם הוא מעניק מענה מושלם ואיכותי שמוכיח את עצמו לאורך זמן. תריס הגלילה השקוף מתאים לכל סוג של דלת או חלון כאשר גם חלונות העסק יוכלו להיות מוגנים בעזרתם. תריס הגלילה מתאים בהחלט גם לחלונות וגם לדלתות מכל גודל ומכל סוג.

האם ניתן לשלב רשת עם תריס גלילה שקוף?

במקומות בהם חשוב לנו להתקין רשתות נגד בעלי חיים מכל סוג שלא יהיה, חשוב לדעת כי לרשת אין כל קשר לתריס ואפשר בהחלט להתקין את הרשתות הנדרשות. כך שאם מדובר בחלון ביתי או דלת בכל מקום בבית או בחנות, אפשר בהחלט להתקין את הרשת בלי כל קשר לתריס.

האם תריס גלילה מתאים לעסק?

כל תריס גלילה עשוי בהחלט להתאים לכל בית עסק. אין כל בעיה עם תריסי גלילה בכל מקום שרק נרצה. עם זאת לא נוכל להתעלם מכך שתריס גלילה אטום יהיה הרבה פחות אטרקטיבי מבחינת הנראות של העסק.

על כן ההמלצה היא ללכת על תריסי הגלילה השקופים. מה שמאפשר ליהנות ממענה בטוח ומהגנה גבוהה יותר על בית העסק בעיקר בשעות אשר בהם הוא אינו פעיל אך מנגד עדיין תישמר השקיפות של חלון הראווה ואפשר יהיה לראות את המוצרים ואת העסק על כל מה שהוא מבקש להציע.

האם תריס גלילה מתאים לבית פרטי?

כפי שכבר ציינו, תריס הגלילה השקוף נותן מענה למקומות בהם יש צורך לשמור על שקיפות ולהציג את מה שיש לנו להציג כאשר התריס למעשה מעניק מענה לצורך בתריס שיגן ויבטיח את המקום. בבית פרטי לרוב יש לתריס מטרות אחרות.

מצד אחד אנחנו רוצים את התריס שיבטיח את הבית שלנו ושימור עליו מפני פורצים או כניסה של בעלי חיים ומצד שני אנחנו גם צריכים את האפשרות של החשכת החלל גם אם בחוץ עדיין זורחת השמש. ברור שהתריס השקוף לא יוכל לעמוד בשני התנאים והחלל יישאר מואר גם לאחר הגפת התריס. אז כאן חשוב לבדוק מהי בעצם המטרה שלנו בהתקנת התריס.

יש אנשים שדווקא מתאים להם מאוד התריס השקוף גם לבית. הם רוצים שתהיה להם האפשרות בכל זמן נתון לראות את הנעשה מחוץ לבית גם בשעה שהתריס מוגף. הצורך בחשיכה פחות חשוב להם וזה למעשה מוביל לכך שהתריס השקוף הוא זה שמעניק להם את המענה הרצוי.