תריס חשמלי חיצוני

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כשנרצה לדבר על תריסים חשמליים חיצוניים, הנתון החשוב ביותר, שחשוב לשים לב אליו הוא ארגז התריס. בארגז נמצאים מערכת גלילת השלבים של התריס, והמנוע החשמלי. אם תחפשו את התריסים, תוכלו למצוא אותם בעיקר במקומות פתוחים כמו מרפסות, כניסות לבתים, גגות, חלונות וכדומה.

הבחירה בארגז תריס חיצוני חשמלי, הינה חכמה ובטוחה ביותר בכל תנאי מזג האוויר המשתנים. אך כמובן, שחשוב לדעת איך לבחור את הדגם האיכותי ביותר המתאים ביותר לבית שלכם. בדיוק בשביל זה, נכתבו השורות הבאות. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שתרצו לדעת על תריסים חשמליים חיצוניים.

מה זה תריס חשמלי חיצוני?

אז זהו, נמאס לכם, לכל השכנים כבר יש תריסים חשמליים, החברים כולם התחדשו בתריסים חיצוניים משוכללים ובהחלט הגיע גם הזמן שלכם להתחדש בתריסים איכותיים ונוחים. אז מה זה תריס חשמלי? מהו תריס חיצוני?
ובכן, תריס חשמלי הוא הגרסה המשופרת של התריסים הרגילים שאנו מכירים. במקום למשוך את ולגלול את התריס באמצעות חוט שמתעתע בנו ומידי תקופה הוא מחליט להתנתק, להיקרע או פשוט לא לעבוד, נוכל לגלול את התריסים מעלה ומטה בקלות בעזרת כפתור קטן ואסתטי.

כמובן, שיש כמה דגשים שחשוב לשים לב אליהם לפני שאתם רצים לרכוש את התריס הראשון שאתם רואים. הנקודה הראשונה שחשוב לשים לב אליה היא החברה המספקת. מכיוון שמדובר במוצר כבד, יקר ומורכב להתקנה, חשוב לוודא שההתקנה תתבצע בצורה תקינה, הן מבחינת תפעול המכשיר והן מבחינת הבטיחות.

הנקודה השנייה היא המחיר. העובדה שמדובר בתריס חשמלי לא מייקר בצורה משמעותית את עלותו. אם נדייק, כן תידרשו לשלם עבור תריס חשמלי חיצוני מחיר גבוה יותר מתריס פשוט. אך במבט לטווח הארוך, אין ספק שמדובר בהשקעה משתלמת מאוד.

יתרונות של תריסים חשמליים חיצוניים

ראשית מדובר במוצר שמגיע בדרך כלל עם אחריות של 5 – 7 שנים, וביחס למחיר התריס, מדובר בזמן ארוך מאוד. כמו כן, התקנת התריס המורכבת כלולה גם היא במחיר ובאחריות. במידה ותגלו תקלה, לא תצטרכו להוציא שקל על תיקון, שלא כמו תריסים רגילים שבדרך כלל, התקלות בהם רבים יותר והתיקונים יכולים לעלות הרבה מאוד כסף, שלא לדבר על הלכלוך והבלגן…

בנוסף, הבלאי של תריסים חשמליים חיצוניים הינו נמוך בהרבה מתריס רגיל. צורת הגלילה הידנית של התריסים הפשוטים, פוגמת מאוד ושוחקת את המוצר. אפילו במקרה של התקנה חיצונית לתריס ידני, הסבירות לתקלות גבוהה בהרבה.

איזה סוגים של תריסים חשמליים חיצוניים יש?

תריסים חשמליים חיצוניים קיימים בשלושה סוגים. כמובן שלכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו ואת המיקומים המסוימים בהם היתרונות באים לידי ביטוי. שני הדגמים המוכרים והפופולריים ביותר הם תריס שלב משוך אור ותריס שלוב משוך.

שני סוגי תריסים אלו עשויים מאלומיניום והם נחשבים לתריסים בטיחותיים ביותר, יקרים יותר מהסוג השלישי, אך גם עמידים יותר. ההבדל העיקרי בין שני הסוגים הוא ברווחים שבין השלבים והאפשרות של כניסת אור ביניהם. יחד עם זאת, תריס משוך הינו בעל יתרון נוסף שנחשב מוגן מאוד מפי פורצים ובחלק מהחברות הוא גם מוכר כסורג.

הסוג השלישי מכונה תריס שלב מוקצף. גם הוא עשוי מאלומיניום, אך דק ביותר ובתוכו פוליאוריטן מוקצף. כאמור, תריס זה זול יותר והסיבה למחירו הנמוך הוא מכיוון שהוא נחשב לעמיד פחות. כמו כן, לא מומלץ לבחור בתריס זה לבתים פרטיים ומרפסות מכיוון שהוא קל לפריצה.

תריס חשמלי חיצוני מחיר

קביעת מחיר של תריס חשמלי חיצוני נקבע בדרך כלל על פי עלות האלומיניום. כאמור התריסים החשמליים עשויים מאלומיניום והם מהווים את חומר הגלם העיקרי של התריס. לכן תידרשו לשלם עבור תריס חשמלי חיצוני, מחיר בהתאם למטרים שנדרשו לכך מחומר הגלם.

המחיר הסופי של תריס בגודל סטנדרטי לבית יעלה לכם כ – 800 שקלים. מעבר לאלומיניום, יש מרכיבים נוספים שמשפיעים על המחיר כמו צבע האלומיניום, מיקום הארגז, סטנדרט התריס ועוד.

את החישוב הסופי כדאי לעשות על כל הבית. בין אם תברחו לרכוש תריסים חשמליים חיצוניים לכל הבית, ובין אם תתפשרו על תריסים ידניים עשויים מאלומיניום, תוכלו לתמיד להתמקח על המחיר בהתאם לכמות האלומיניום שתזמינו. כך שאם כל התריסים שלכם יהיו מאלומיניום, חברת האלומיניום תוכל להתחשב בכמות הגדולה ולהוזיל את המחיר למ"ר.

למה תריס חשמלי חיצוני עדיף על תריס הזזה או גלילה?

בהתחשב ביתרונות הרבים שמנינו בתחילת המאמר, אין ספק שהבחירה המומלצת והחכמה ביותר, תהיה תריס חשמלי חיצוני על פני תריס גלילה או הזזה. כאמור, לתריס חשמלי חיצוני יתרונות רבים ותריס זה נחשב לפתרון מועדף בקרב מוסדות, עסקים ולקוחות פרטיים רבים.

התפעול הקל של התריס בעזרת מתג המותקן לצד התריס, בעזרת שלט או הסמארטפון והעבדה שלא תצטרכו לסחוב משקל כבד כל כך בכל פעם שתרצו לפתוח את התריס, גורם לו להפוך לתריס הנוח והכדאי ביותר.

בנוסף, תריסים חשמליים חיצוניים בהתאם לסוג שתבחרו, מותאמים בדיוק לגודל המתאים – הדלת, החלון, או המרפסת. את התריס תוכלו לעצב בכל צורה וצבע שתרצו, ניתן לשנות את המראה של התריס בהתאם למיתוג העסק, לאופי המשרד ולעיצוב הכללי של הבית.

מה זה תריס ונציאני חשמלי חיצוני?

תריס ונציאני או בשמו השני וילון ונציאני הוא אחד מפתרונות ההצללה הטובים והפופולריים ביותר שיש. מדובר במוצר שמשלב נוחות ופרקטיות עם אסתטיקה מושלמת שהופכת את המוצר למבוקש מאוד. ניתן לראות תריסים ונציאנים חשמליים חיצוניים בבתים, במשרדים, בבנייני יוקרה ובעצם כמעט בכל מקום.

כאמור, מדובר בפתרון הצללה מעולה שהביקוש למוצר הולך וגובר. בכדי שתוכלו לנצל את המוצר בצורה יעילה ביותר, כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות.

היתרונות של תריס ונציאני

  • שליטה מלאה על האור בחדר – בזכות האפשרות הנוחה של להעלות ולהוריד את התריס או לסובב את השלבים, תוכלו לשלוט בקלות רבה על השמש והאור בחדר. כך למשל, כאשר תעבדו מול המחשב, תוכלו לחסום את שמש המסנוורת, ומאידך החדר יהיה מואר. כמו כן תוכלו להאיר את הסלון מבלי לפגום בפרטיותכם. כדאי לדעת כי וילונות אלו אמנם זולים יותר מתריסי אור, אך הם גם עמידים פחות.
  • עמידות – חומר הגלם הבסיסי של תריס ונציאני הוא אלומיניום, חומר זה הופך את הוילון לעמיד ביותר בכל מקום שהוא מותקן. בנוסף, לא קיים סיכון מקורוזיה כתוצאה מלחות או חשיפה לשמש.
  • אסתטיות – בחנות תוכלו למצוא מבחר ענק של סוגי וילונות ונציאנים במגוון צבעים, בעיצובים שונים, במראה עץ וכדומה. כך תוכלו לעצב את הבית כולו עם הווילונות, בסגנון דומה על פי טעמכם.
    תריס ונציאני חשמלי חיצוני מחיר.

 

בכדי שנוכל לקבוע לכל תריס ונציאני חשמלי חיצוני מחיר, נצטרך לקחת בחשבון מספר פרמטרים. באיזה תריס מדובר? פנימי או חיצוני, הדגם הספציפי שתבחרו, כך שעבור תריס מעוצב, תצטרכו לשלם יותר.
בנוסף, גם מנגנון ההפעלה ורוחב המפתח יקבע את המחיר שלכם. טווח המחירים בין התריס הפשוט והזול ביותר ועד היוקרתי והמיוחד ביותר הוא 400 – 1,200 ₪.