תריס רפפה חיצוני

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, חייגו עכשיו! (מהטלפון ניתן להקליק על התמונה)

אור השמש המסתנן דרך חלון בחדר יכול להיות דבר שנחמד להתעורר אליו, אבל לפעמים, אנחנו רוצים לחסום את כמות האור הנכנס לחדר ולספק יותר פרטיות ואווירה רגועה יותר. אם אתם מחפשים דרך מסוגננת, פונקציונלית וחסכונית במקום לשלוט באור הנכנס לביתכם, תריס רפוי חיצוני עשוי להיות בדיוק התשובה שחיפשתם.

מהו תריס רפפה חיצוני?

תריס רפפה חיצוני הוא תריס שנועד לספק הגנה מפני אור שמש, חום ורעש. תריסים אלה מותקנים בחלק החיצוני של הבניין ומתפקדים על ידי גלגול למעלה או למטה, בהתאם לרמת האור והפרטיות הרצויה.

הם בנויים בדרך כלל מחומרים עמידים כמו אלומיניום או PVC, מה שמבטיח ביצועים לאורך זמן ודרישות תחזוקה מינימליות.

תריסי רפפה חיצוניים מגיעים במגוון עיצובים וסגנונות, העונים על ההעדפות האסתטיות והצרכים הפונקציונליים של בעלי בתים ודירות.

תריסים אלה ניתנים להפעלה ידנית או אוטומטית לחלוטין, עם אפשרויות בקרה חכמות. בסך הכל, תריסי רפפה חיצוניים מספקים דרך יעילה לשפר את הנוחות והיעילות האנרגטית תוך הוספת מגע של סגנון לחזית הבניין.

תריס רפפה חיצוני - באנר הנעה לפעולה

באילו מקרים נזדקק לתריס רפפה חיצוני

תריסי רפפה חיצוניים ממלאים תפקיד חיוני במספר מצבים, במיוחד פה בישראל, הנה כמה מהיתרונות:

ויסות טמפרטורה בחלל – העיצוב של תריסים אלו מאפשר שמירת חום טובה יותר במהלך החורף והגנה יעילה מפני אור שמש ישיר בקיץ, ובכך לשמור על טמפרטורה פנימית נוחה.

פרטיות ובידוד – תריסים רפויים חיצוניים תורמים לשיפור הפרטיות והביטחון בחללי מגורים ומסחר. הם חוסמים למעשה את הנוף הפנימי מבחוץ, ומציעים שקט נפשי לדיירים. המבנה האיתן שלהם משמש גם כשכבת הגנה נוספת מפני פריצות וונדליזם פוטנציאליים.

הפחתת רעשים – תריסים רפויים חיצוניים מסייעים בהפחתת רעשים, ושומרים על חללי המגורים או העבודה שקטים ונוחים יותר. הם מועילים במיוחד עבור נכסים הממוקמים ליד כבישים סואנים, אתרי בנייה, או מקורות אחרים של רעשים חזקים.

אולי יעניין אותך:

החלפת שלבים בתריס | תיקון חלונות אלומיניום

ההבדלים בין תריס רפפה חיצוני לסוגי תריסים אחרים

בכל הנוגע לתריסי חלונות, ישנם סוגים שונים לבחירה, לכל אחד מכלול היתרונות והחסרונות שלו. בפסקה זו, נחקור את ההבדלים בין תריס רפפה חיצוני, תריסי אלומיניום, תריסי גלילה ידניים ותריסי פלסטיק.

תריס חיצוני עם תריסים:

יתרונות: תריסים חיצוניים עם תריסים מספקים שליטה מצוינת על האור ועל זרימת האוויר, ומאפשרים לך להתאים את זווית הדקים כך שתתאים להעדפתך. הם משפרים את האסתטיקה של המראה החיצוני של הבית שלך וניתן להתאים אותם כדי להשלים את הסגנון האדריכלי. תריסי תריסים מציעים גם הגנה מפני תנאי מזג אוויר קשים, כולל רוח, גשם וקרני UV.
חסרונות: העלות הראשונית של תריסי רפפה חיצוניים יכולה להיות גבוהה יותר בהשוואה לסוגים אחרים. הם דורשים תחזוקה שוטפת וצביעה חוזרת תקופתית כדי לשמור על המראה והעמידות שלהם.
תריס רפפה חיצוני - תמונה לדוגמה

תריסי אלומיניום:

יתרונות: תריסי אלומיניום עמידים בפני קורוזיה, מה שהופך אותם מתאימים לאזורים עם לחות גבוהה או אזורי חוף. הם מספקים אבטחה ובידוד מצוינים, ומפחיתים את עלויות האנרגיה. תריסי אלומיניום הם תחזוקה נמוכה, דורשים ניקוי ותחזוקה מינימליים.
חסרונות: בהשוואה לחומרים אחרים, תריסי אלומיניום עשויים שלא להציע מגוון רב של עיצוב. הם יכולים להיות יקרים יותר מתריסי פלסטיק, ואם לא מבודדים כראוי, הם עלולים להעביר חום או קור.

תריס גלילה ידני:

יתרונות: תריסי גלילה ידניים הם אפשרות משתלמת להגברת האבטחה והפרטיות. הם קלים לתפעול וניתן לכוונן אותם כדי לשלוט באור ובזרימת האוויר. תריסי גלילה מספקים גם בידוד, עוזר לווסת טמפרטורות פנימיות ולהפחית את צריכת האנרגיה.
חסרונות: תריסי גלילה ידניים דורשים מאמץ פיזי לפתיחה וסגירה, מה שעלול להיות לא נוח לחלונות גדולים יותר או שקשה להגיע אליהם. הם עשויים שלא להציע מגוון עיצובי כמו סוגים אחרים ובדרך כלל פחות יעילים בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

תריסי פלסטיק:

יתרונות: תריסי פלסטיק הם סבירים וקלים משקל, מה שהופך אותם לקלים להתקנה ולתפעול. הם עמידים בפני לחות, מה שהופך אותם מתאימים לאזורים עם לחות גבוהה כמו חדרי אמבטיה. תריסי פלסטיק דורשים תחזוקה מינימלית וזמינים בצבעים ועיצובים שונים.
חסרונות: תריסי פלסטיק עשויים שלא להציע את אותה רמת עמידות ואבטחה כמו חומרים אחרים. הם יכולים לדהות או להיות שבירים עם הזמן, במיוחד כאשר הם חשופים לאור שמש ישיר לתקופות ממושכות.

 

תריס רפפה חיצוני – מחיר למ"ר

המחיר של תריסי רפפה חיצוניים בישראל משתנה בהתאם לסוג החומרים, גודל החלון ותכונות נוספות. עבור חלון בגודל ממוצע (120X150 ס"מ), עלות דגם בסיסי עשוי אלומיניום מתחילה בכ-700-800 שקלים חדשים.

סוג תריסטווח המחירים לימ"ר
מה המחיר של תריס רפפה עם מנגנון הזזה?400-700 ש"ח
כמה עולה תריס ציר רפפה מאלומיניום?900-1,200 ש"ח
מה המחיר של תריס רפפה חיצוני חשמלי?800-2,000 ש"ח
כמה עולה תריס רפפה לממ"ד?800-1,200 ש"ח

עם זאת, המחירים יכולים לעלות בהתאם להתאמה אישית, כגון הוספת בידוד או בחירת חומרים באיכות גבוהה יותר.

עלויות ההתקנה יוסיפו גם הן להוצאה הכוללת, שנעה בין 200 ל-500 שקל, תלוי בספק השירות ובמורכבות המשימה.

התקנה שלב אחר שלב של תריס רפפה חיצוני

התקנת תריס רפוי חיצוני בבניין או בדירה שלכם יכולה להיות תהליך מתגמל, המספק בידוד מעולה והגנה מפני פגעי מזג האוויר. כדי להבטיח התקנה מוצלחת, בצע בקפידה את ההוראות המפורטות הבאות:

1. קחו מדידות מדויקות

לפני רכישת תריס רפפה חיצוני, מדדו את פתח החלון או הדלת במקום שבו הוא יותקן. מדדו את הגובה, הרוחב והעומק של הפתח בסנטימטרים כדי לקבוע את גודל התריס המתאים.

2. בחרו את הכלים והחומרים המתאימים

ודאו שיש לכם את כל הכלים הדרושים כגון מקדחה, מברג, סרט מדידה וסולם. תזדקקו גם לחומרים כמו ברגים, תקעים לקיר וסוגרים ספציפיים לדגם התריס שלכם. קראו את הוראות היצרן כדי לוודא אילו חומרים נוספים ייתכן שתזדקקו להם.

3. התקינו את הסוגריים

התחילו בהתקנת סוגרי התריס בהתאם להוראות היצרן. הסוגרים צריכים להיות מהודקים היטב לקיר או למסגרת החלון באמצעות ברגים, כדי להבטיח שהם מיושרים כראוי ומרווחים זה מזה.

4. חברו את תריס הרפפה החיצוני לסוגרים

ברגע שהסוגרים במקומם, הרימו עליהם את התריס והדקו אותו למקומו. פעל בהתאם להנחיות היצרן כדי להבטיח התאמה ויישור נאותים. מומלץ להיעזר בשותף בעת טיפול בתריסים כבדים.

תריס רפפה חיצוני התקנה שלב אחר שלב - תמונה לדוגמה

5. התקינו את מסילות הנחיית התריס

חברו את מסילות ההנחיה לצד החלון או מסגרת הדלת, וודאו שהן מיושרות ומקבילות כראוי. מסילות ההנחיה ינחו את תנועת התריס במהלך הפתיחה והסגירה.

6. חברו את מנגנון ההפעלה של התריס

אם לתריס הרפפה החיצוני יש מנגנון הפעלה ממונע או ידני, חברו אותו לתריס בהתאם להוראות במדריך היצרן. בדקו את המנגנון כדי להבטיח פעולה חלקה לאורך כל טווח התנועה שלו.

7. בצעו בדיקה סופית

לאחר התקנת התריס, בצעו בדיקה סופית כדי להבטיח פעולה, יישור והתאמה תקינים. נקו את כל הלכלוך מתהליך ההתקנה, והשליכו אותו בהתאם לתקנות המקומיות.

על ידי ביצוע הוראות אלה בקפידה, תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים של התריס החיצוני החדש שלכם, כגון בידוד מוגבר, פרטיות והגנה מפני פגעי מזג האוויר.

תיקון תריס רפוי חיצוני

תיקון תריסי רפיון חיצוניים הוא היבט חיוני לשמירה על יעילותם ואורך חייהם. ניתן לטפל בבעיות במנגנוני תנועה, סגירה ופתיחה על ידי פתרון בעיות יעיל.

התחילו בבדיקת רכיבי התריס לאיתור סימני בלאי, כגון כבלים שחוקים או לוחות פגומים. המשיכו להחלפה או תיקון חלקים פגומים.

בנושאים מורכבים יש להתייעץ עם טכנאי תריסים מקצועי המתמחה בתיקוני תריסי רפפה חיצוניים בישראל. תחזוקה שוטפת ותיקון מהיר של תריסי רפיון חיצוניים לא רק משפרים את הפונקציונליות שלהם, אלא גם חוסכים עלויות בטווח הארוך.

סיכום

לסיכום, תריסי רפיון חיצוניים הם אופציה מועילה ביותר עבור בעלי דירות, שוכרי דירות ובעלי נכסים בישראל. הם מציעים יתרונות רבים בהשוואה לסוגים אחרים של תריסים ותריסים, ומספקים פונקציונליות, עמידות ואסתטיקה משופרות.

מה למדנו בכתבה:
תריסים

תריסים

trisim מתמחה בתיקון תריסים חשמליים ומספק את כל מה שאתם צריכים כדי לתקן את התריסים שלכם בצורה הטובה ביותר.
בנוסף, אנו מספקים מידע בתחום כדי שתבינו את כל הדברים החשובים שקשורים להחלפת תריסים, תיקון תריסים, תיקון מנוע של תריס חשמלי.

ברשותנו נבחרת מומחים וטכנאים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

אתר trisim הוא המוביל בישראל בתחום של תיקון תריסים חשמליים והוא כולל מידע חשוב
שיגרום לכם למצוא מתקין תריסים במחירים הטובים ביותר.