תריס חשמלי חיצוני

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כאשר אנחנו עוסקים בנושא הזה של תריס חשמל חיצוני אנחנו מדברים למעשה על תריסים אשר בהם ארגז התריס נמצא גם כן בחוץ. התריס מיועד למקומות פתוחים כמו גגות, כניסות לבתים, מרפסות או חלונות. ארגז תריס חשמלי שנמצא בחוץ חייב להיות בטוח בכל תנאי מזג אוויר. אם הארגז לא יתאים למזג האוויר הוא לא יהיה בטוח לשימוש.
חשוב לבחור את התריס הנכון ואת הדגם הנכון על מנת שאכן יתקבל המענה הרצוי והמתאים.

באנר תיקון תריסים

סוגי תריסים חשמליים

קיימים שלושה סוגים עיקריים של תריסים חשמליים. כל תריס יש לו את היתרונות שלו ואת המטרות שלו. כך שלכל מקום יש לבחור את התריס הכי מתאים לו.
תריס שלב משוך ותריס שלב משוך אור אלו הם התריסים הכי נחשבים וגם הכי פופולאריים. שני אלו מיוצרים מאלומיניום והם עמידים וחזקים מאוד. הם נחשבים כמוצר בטוח מאוד ויחד עם זה גם יקר יחסית.
תריס שלב משוך אור זהו תריס עם רווחים בין השלבים מה שמאפשר כניסת אור. מדובר בתריס איכותי ובטוח מאוד לשימוש.
ישנו סוג נוסף שזהו תריס שלב מוקצף. זהו תריס שעשוי גם כן אלומיניום אך אלומיניום דק יותר כאשר בפנים יש פוליאוריטן מוקצף. זהו חומר זול יותר מהסוגים הראשונים שפרטנו וזאת בגלל שזהו תריס פחות עמיד. זהו תריס קל משקל וכמובן קל לפריצה. על כן לא ממש מומלץ להתקין אותו במרפסות או בתים אלא רק לחלונות מסורגים בלבד.

בסרטון: זוהר מסביר על 3 סוגי תריסים חשמליים

תריס חשמלי חיצוני מחיר

תריס חשמלי זה מוצר יקר יותר מתריס רגיל. אך חשוב להבין שגם אם המחיר הראשוני של הרכבת התריס החשמלי הוא גבוה יחסית לתריס רגיל, עדיין, בהשקעה לטווח הארוך זוהי השקעה הכי נכונה. זאת משום שעל התריס החשמלי יש אחריות ארוכה של חמש עד שבע שנים, שזה דבר שלא קיים בתריסים הידניים. מעבר לכך בעוד התריסים הרגילים חשופים לבלאי, הרי שהתריסים החשמליים הם הרבה יותר חזקים והם מוכיחים עמידות לאורך זמן.
אופן הגלילה של התריס הידני פוגם מאוד באיכותו של המוצר מה שמעלה מאוד את הסבירות לתקלות. כך שאפילו אם מדובר בתריס חשמלי חיצוני הוא עדיין יהיה מוצר יותר בטוח ויותר איכותי מתריס ידני רגיל.

ראו גם: תיקון תריסים חשמליים

מי יתקין עבורכם את התריס?

התריס החשמלי הוא מוצר יקר ערך. הוא כבד וההרכבה שלו מחייבת עבודה מקצועית. בגלל סיבות אלו חשוב לבחור איש מקצוע מומחה שיעשה את העבודה בצורה הכי מקצועית והכי נכונה.
לרוב תתבצע ההתקנה על תשתיות הבית. אם זה החלון ואם זו הכניסה למרפסת. על כן חשוב לבחור איש מקצוע אמין שעליו אפשר לסמוך. מעבר לכך, חשוב לזכור את הנושא הבטיחותי. יש לוודא כי התשתיות עליהם עומדים להרכיב את התריס הינן עמידות והתריס יורכב באופן הכי בטוח.

תריס חשמלי חיצוני או פנימי?

חשוב להבין שעבור מתקיני תריסים, ההתקנה החיצונית היא קלה יותר ועל כן היא נחשבת לסטנדרט גם מבחינת העבודה וגם מבחינת המחיר. לקוח שרוצה את הארגז החשמלי דווקא בתוך הבית יצטרך לשלם עליו יותר.
הגישה לביצוע העבודה תשפיע מאוד על הביצוע בפועל מה שישפיע גם כן על המחיר הסופי של העבודה.

תריסים חשמליים – לא לעשירים בלבד

לתריס החשמלי סטיגמה של מוצר יקר שמיועד לעשירים בלבד. במציאות זה ממש לא כך. אנחנו מוצאים היום את התריס החשמלי בהרבה בתים היות ומדובר בתריס שמבטיח הגנה גבוהה מפני פריצות וכי זהו תריס שהמחיר הראשוני הגבוה בהחלט מצדיק את עצמו לאורך זמן.