תחזוקת בית באופן שוטף

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תחזוקת בית 

ביתו הוא מבצרו של כל אדם וכדי ליהנות מהשהייה בבית יש לבצע באופן שוטף תחזוקת בית. זה כולל פעילות כמו ניקיון, תיקון של תריסים ידניים או חשמליים, ניקוי של הפילטרים במזגן, צביעה בעת הצורך ועוד. לעיתים המצב של בתים רבים הוא בכי רע ואם מדובר באנשים מבוגרים, לא אחת אין להם כוח וגם אין להם ידע כיצד לבצע את הפעולות הטכניות השונות. לכן הם נעזרים באנשי מקצוע אשר מסייעים להם איש איש בתחומו, או לחלופין הם נעזרים בהנדימן שמבצע תיקונים שונים על פי הצורך בכמה תחומים.

במצבים קיצוניים שבהם יש לבצע שיפוץ מאסיבי בדירה, הדבר כרוך בממון רב ולא לכל בעל נכס יש סכומים כספיים לעמוד בעלויות הללו. לכן חלק מהם מעדיפים לבדוק אפשרויות של לקיחת הלוואה, כדי לממן שיפוץ זה. האופציה המועדפת היא משכנתא הפוכה אשר מבוססת על מכירה של חלק מהדירה לגורם בנקאי ותמורת מכירה זו מקבל בעל הנכס סכום כסף משמעותי שבאמצעותו הוא יוכל לבצע את השיפוץ הנדרש בבית כדי שתהיה תחזוקת בית נאותה. הבנק מאשר הלוואה שהיא חלק יחסי מהערך של הדירה כולה. הסכום מועבר כנגד רישום של הערת אזהרה במשרדי רשם המקרקעין המחוזי. 

היתרונות של תחזוקת בית 

לא אחת תחזוקת בית שנבנה לפני שנים רבות כוללת כמה רבדים חשובים כמו תיקון כל התריסים במרפסות ובחדרים או הוצאת כל התריסים הישנים שהם כבר במצב של התפוררות והתקנה של תריסים חשמליים מודרניים במקומם וזאת כיוון שמדובר בנוחות מקסימלית בבית ובהפעלת קלה מאד. 

תשתיות חדשות בבית 

כמו כן יש מקרים שבהם יש צורך בהוצאת תשתיות האינסטלציה הישנות כיוון שהן עשויות מברזל ולכן עם השנים הן העלו חלודה וקורוזיה וקיימת חשיבות רבה להוציא גם את התשתיות חול הישנות ולהתקין צנרת חדשה שתונח על תשתיות טריות. שינוי זה יוביל לזרימה מוגברת של מים בצנרת ולמהפך באיכות החיים של בני הבית שסבלו עד עתה מזרם איטי של מים ומצבע של מים שהיו לא אחת חומים בגלל הכמויות הגדולות של החלודה. כעת הכול אסתטי ונוח לשימוש.

עיצוב הבית 

הצורך בשיפוץ בבית הוא הזדמנות מצוינת לעצב את הבית. יש בעלי נכסים שהם בעלי חושים יצירתיים ולכן הם מגבשים חשיבה על תחזוקת בית כולל העיצוב ובדרך זו מכניסים סגנון עיצובי חדש לדירה. הבחירה היא בין נראות כפרית, קלאסית, מודרנית, ווינטג' ועוד

אחרים נעזרים במעצב פנים שמנתב את דרכם ומסייע להם בחשיבה של הקו העיצובי ובקנייה של רהיטים לסלון ולחדרים הנוספים, עציצים למרפסת, אקססוריז כמו שטיחים, ווילונות וחפצי נוי וגם ציוד חשמלי על פי הצורך. כך הבית מקבל נראות חדשה בזכות תחזוקת בית ראויה. לאחר ביצוע השיפוץ על פי הצורך, הבית מסודר, נקי וצבוע ובני הבית נהנים ממגורים ברמה גבוהה בביתם הנאה.