תחזוקה וניקיון של תריסי הבית

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, חייגו עכשיו! (מהטלפון ניתן להקליק על התמונה)

רוצים טיפ מנצח בניקיון? אם אתם רוצים ליצור תחושה כאילו החלל נקי אבל אין לכם ממש כוח להשקיע, תגלו כי נקיון של החלונות והתריסים במיוחד, יכול לעשות פלאים ולתת תחושה כאילו נכנס לחדר פתאום, אוויר צח.

אנחנו לא ממש שמים לב לזה בדרך כלל. אבל התריסים, דווקא משום שהם ממוקמים בתוך התפר שבין הפנים לחוץ, מתמלאים במהירות בחול ואבק. אותו אבק מלכלך את החלון עצמו ומשפיע על איכות האור שזורם אל תוך החלל. תחזוקה וניקיון של התריסים יכולה להיות משימה די מייאשת וסיזיפית. אבל יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בעניין הזה. 

קודם כל, דאגו לכך שיהיה לכם נוח 

יש מי שאוהבים לנקות ויש מי שזו עבורם מטלה שהם פשוט לא מסוגלים לעמוד בה. אבל תופתעו לגלות כי ברגע בו אתם שמים מוזיקה שאתם אוהבים או הסכת נחמד, אתם כבר תרגישו יותר טוב ובעיקר, תוכלו להישאב לתוך ההנאה שבמלכה.

באותה הזדמנות הצטיידו בכל הכלים שיאפשרו לכם לנקות בקלות. החל ממטלית יבשה לניגוב האבק וכלה בספריי איכותי לניקוי חלונות. כמובן, חשוב ללבוש בגדי עבודה נוחים ולנעול נעליים נוחות לעבודה. אתם תראו איך רק יצירה של סביבה נוחה לעבודה כבר משפרת פלאים את החוויה כולה.

להתחיל למעלה ולרדת למטה 

בדומה לניקיון של מדרגות, הרי שגם כאן אנחנו לא רוצים לנקות את השלבים האחרונים של התריס ולגלות כי כאשר אנחנו עולים למעלה, הלכלוך הורס כל שלב בתריס בו טיפלנו כבר.

לכן, תמיד טוב להתחיל למעלה ולרדת בעדינות למטה. כמובן, אם אנחנו מדברים על ניקיון של תריסים הממוקמים בגובה, הקפידו על שימוש בכלים בטיחותיים שיאפשרו לכם להגיע לכל נקודה ונקודה של התריס בבטחון ובלי חשש. 

באותו נושא, נשבר לכם השלות לתריס בזמן הנקיון? לחצו כאן >>

מתי לא כדאי לנקות את התריסים 

אם אתם רוצים, אתם כמובן יכולים לנקות אותם בכל יום מחדש. אבל אם אין לכם זמן, נסו למצוא שעה קבועה בשבוע אותה אתם מקדישים למשימה הזו.

בנוסף, קחו בחשבון כי באביב ובקיץ יכולים להגיע ימים מלאים באובך, מה שלמעשה ילכלך את התריסים מחדש. לכן, אם אתם רואים בתחזית כי ימים כאלו עתידים להגיע, פשוט תנשמו עמוק והמתינו עד שתוכלו לנקות את התריסים מחדש. 

אתם לא חייבים לעשות את כל העבודה לבד 

כמובן, אתם ממש לא חייבים לנקות את התריסים שלכם לבד. חברת ניקיון מקצועית תשמח לעזור לכם בכל עת כדי להוריד מכם את העול. חברת ניקיון מקצועית קודם כל תבצע את הניקיון בזהירות.

כך שאם בחרתם להתקין בבית תריסים חשמליים, לא יהיה בכם חשש כי פעולת הניקיון פגמה באיכותו של המוצר. בנוסף, חברה מקצועית יודעת איך להתמודד עם כתמים קשים בהצלחה, מה לעשות לאחר שהבית עבר שיפוץ יסודי וכן הלאה. עכשיו הזמן שלכם להזמין חברת ניקיון וליהנות מהתחושה הנפלאה הזו. כזו המתעוררת כאשר הבית שלנו נראה ממש כמו חדש. 

מה למדנו בכתבה:
תריסים

תריסים

trisim מתמחה בתיקון תריסים חשמליים ומספק את כל מה שאתם צריכים כדי לתקן את התריסים שלכם בצורה הטובה ביותר.
בנוסף, אנו מספקים מידע בתחום כדי שתבינו את כל הדברים החשובים שקשורים להחלפת תריסים, תיקון תריסים, תיקון מנוע של תריס חשמלי.

ברשותנו נבחרת מומחים וטכנאים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

אתר trisim הוא המוביל בישראל בתחום של תיקון תריסים חשמליים והוא כולל מידע חשוב
שיגרום לכם למצוא מתקין תריסים במחירים הטובים ביותר.