שילוב טפט עם תריסים

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, חייגו עכשיו! (מהטלפון ניתן להקליק על התמונה)

כל צרכן בישראל חפץ בסביבה הנוחה, המעוצבת, והטובה ביותר שימצא. אם זאת, קיימים הרבה מאוד רהיטים ואביזרים שזקוקים למיקום מדויק, מעוצב, ונוח בהתאמה אישית. למרבית מהתושבים בישראל קיימים תריסים. במטרה לעצב את הבית בצורה הטובה ביותר נצטרך להתאים אותם לצבע. ומכאן נכנס לתמונה המוצר הבא – טפטים מעוצבים. הטפטים ישולבו בצורה מושלמת עם התריסים, עם הריהוט הביתי, ועם אביזרי האקססוריז המשלימים. טפטים ישדרגו את עיצוב החלל פי 10.

איך בוחרים את הצבע המתאים לתריסים?

בחירת התריסים מתבצעת על ידי הקשבה למספר פרמטרים – איכות, צבע מועדף, וסוג התריס. והמצד השני, ישנם תנאים שנצטרך ליישם במטרה להתאים את התריס לשאר החלל, לדוגמא: צבע הקירות, צבעי הריהוט השונים, וכמובן האקססוריז המשלימים. זה קשה, אנחנו יודעים. לפיכך, נכנס לתמונה מוצר שיעשה לנו את החיים הרבה יותר קלים – הכירו את הטפט. הטפט יאפשר לנו לשבור את ״תקרת הזכוכית״ להתאים את הטפט עם התריסים בצורה קלה וללא שינויים דרסטיים בקירות.

אז איך עושים את זה כמו מקצוענים? הדבר הראשון, בחרו בצבע הדומיננטי בין שניהם. לדוגמא: אם הטפט בצבע לבן, בחרו בתריס בצבע שחור או בצבע כהה. הדבר השני, שלבו את הטפט והתריס עם צבעים דומיננטיים אחרים בחלל. לדוגמא: ניתן לבחור בטפט שמכיל בחובו מספר צבעים. הדבר השלישי, בחרו בצבע שמתאים וקולע לסוג החדר. בחירת הצבע משתנה לפי סוג החדר, לדוגמא: בחדר הילדים הצבע חייב להיות בהיר, משמח. בחדר הסלון או השינה הצבעים יהיו שונים לגמרי. באמצעות שלושת הפרמטרים תוכלו לבחור בטפט שישתלב בצורה נפלאה עם התריסים והריהוט.

התאמת טפט לתריס – איך עושים זאת?

התאמת טפס לתריס הינה עבודה למקצוענים, למעצבי פנים, למתקין טפטים, ולמומחים מהמניין. התאמת הטפט חייבת להתבצע על ידי התחשבות בתנאי השטח, במורכבות הצבעים בחלל, ועוד. 

לרוב, טפט ישתלב בשילוב עם צבעים כהים. ברוב המקרים, אם התריס לבן, הטפט חייב לתפוס צבע דומיננטי אחר – כהה, בהיר, או צבע דומיננטי חזק. כדאי ומומלץ לבחור בטפט איכותי, בעל גימור מושלם, ומספר צבעים בחובו. ההמלצה הטובה ביותר – תנו למעצב פנים את המושכות. הבחירה נתונה להחלטתכם הבלעדית, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למידע ופרטים. מעוניינים ברכישת טפט מעוצב שישתלב עם התריס? תוכלו למצוא מגוון טפטים במלך הטפטים.

יש לכם תריס מקולקל? לא תקין? לא הכל אבוד!

אם יש לכם תריס מקולקל, לא תקין, או לא מתפקד בצורה תקינה, לא הכל אבוד. הכירו את הפרטנר שיאיר לכם את המנרה החשוכה – תריסים. תריסים הינה חברה המתמחה בתיקון תריסים חשמליים, תיקון שמחזיר את התריס למסלול, תיקון עם התחייבות מלאה. צרו איתנו קשר עוד היום, לקבלת פרטים נוספים והזמנת קריאת שירות התקשרו עכשיו – 077-804-0340.