להגדיל או לפתוח חלון בקיר חיצוני

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, חייגו עכשיו! (מהטלפון ניתן להקליק על התמונה)

רוצים לפרוץ חלון בקיר חיצוני של הבית? חפצים ליהנות מאור טבעי, מאוויר צח ומכל מה שחלון חזיתי מסוגל להעניק? זה בהחלט דבר אפשרי. זאת רק בתנאי שהעבודה תיעשה על ידי אנשי מקצוע מומחים לתחום וכאלה שיבטיחו כי אכן המלאכה תתבצע בצורה הכי מקצועית, הכי מדויקת עם הבטחה לתוצאות שלא יסכנו חלילה את המבנה או את הבית.

לעיתים מדובר בחלון קיים בקיר בטון שאותו אתם רוצים להרחיב מעט, זה גם כן דורש ידע מקצועי, יכולת ביצועית ועבודה שתיעשה בצורה הכי מקצועית. רק כך תוכלו להבטיח כי אכן העבודה תיעשה בצורה הטובה והנכונה ביותר.

איך מבצעים את פתיחת החלון בקיר בטון חיצוני?

קירות הבטון החיצוניים של המבנה עשויים מהבטון הכי קשיח בדרך כלל וזאת על מנת להבטיח את היציבות של המבנה לאורך זמן גם במקרים של רעידות אדמה וכדומה. 

כל נגיעה בקיר כזה מחייב היערכות מוקדמת ובדיקה של איש מקצוע מתחום ההנדסה או הקונסטרוקציה וזאת על מנת לסוד ולוודא כי אכן מדובר בקיר שאפשר לפתוח בו את הפתח הרצוי בלי שהקיר ייפגע. עבודה שנעשית ללא בקרה, עלולה לסכן את הבית ואפילו לערער את כל המבנה כולו. זאת משום שבמקרים רבים מדובר בקירות תמך, כאלה שתומכים במבנה וכל פגיעה בהם עלול לגרור צרות ובעיות שונות.

אנשי המקצוע נכנסים לתמונה

אחרי שבדקתם ווידאתם כי אין כל מניעה בביצוע העבודה וכי מבחינה בטיחותית של המבנה, אפשר לבצע את העבודה של פתיחת חלון בקיר חיצוני, אך זאת רק בעזרת אנשי מקצוע שיש להם את היכולת לבצע את העבודה.

זה אומר שעליכם לשים לב למספר נתונים.

  • כלי עבודה מתאימים – חשוב לוודא כי לחברה המבצעת יש את כל כלי העבודה הנדרשים לצורך ביצוע נכון, בטוח ויעיל של העבודה. יש מגוון של כלים המשמשים לצורך ביצוע ניסור או חיתוך של בטון ורק מי שיש לו את כל הכלים שעשויים להידרש במהלך ביצוע יוכל גם להבטיח את הביצוע שיהיה יעיל ומקצועי.
  • יכולת לבצע את העבודה – לא די בכלים המתאימים. חובה לוודא כי איש המקצוע הינו מנוסה והוא יודע איך וכיצד לעשות את העבודה בצורה הכי נכונה והכי מקצועית.
  • ניסיון בביצוע עבודות מהסוג הזה – ככל שאיש המקצוע יהיה מנוסה יותר בביצוע העבודה הרי שהוא יוכל להוביל את כל המהלך בצורה הכי מקצועית והכי נכונה, מה שייטיב עם התוצאות שיתקבלו בסופו של דבר.
  • יכולת לבצע את העבודה בצורה הכי בטוחה – עבודות של ניסור בטון חייבות להיעשות באופן הכי בטיחותי. יותר מידי אסונות כבר אירעו בעקבות ניסור שנעשה שלא בצורה הנכונה. חובה לוודא כי אנשי המקצוע מסוגלים להבטיח ביצוע בטוח.
  • ביטוח – יש לוודא כי החברה מבוטחת על כל נזק שלא יקרה.

לאחר סיום פתיחת הקיר, מומלץ לבצע התקנת תריסים