פרגולות אלומיניום חשמליות

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, חייגו עכשיו! (מהטלפון ניתן להקליק על התמונה)

פרגולות אלומיניום חשמליות הן מוצרים יפים המגיעים במגוון סגנונות. הן עמידות בפני מזג אוויר ואש, ללא סדקים, עיוות, פיצול או נזק מטרמיטים במשך עשרות שנים. 

למוצרי אלומיניום שלושה יתרונות: תוחלת חיים ארוכה, יכולת התאמה אישית רבה ותחזוקה מינימלית הנדרשת כדי שהן ייראו חדשות. 

פרגולה חשמלית מאלומיניום עשויה מאלומיניום כמו פרגולה קבועה עם עמודים או תלויה. גג הפרגולה עשוי צלוחיות ושלבים מאלומיניום הנפתחים ונסגרים עד 180 מעלות כמו תריס.

מתי כדאי להתקין פרגולות אלומיניום חשמליות?

כיום, הבילוי בחוץ הופך להיות חשוב יותר ויותר. ואם יש לכם חצר או גינה משלכם, אז זה חטא לא להשתמש בהם. בין היתר, כל בעל חלקת גן רוצה להביא איזה מבנה יוצא דופן ויחד עם זאת פונקציונלי שיפנה גם לבעלים וגם לאורחים. והמבנים הללו הם פרגולות אלומיניום חשמליות.
פרגולה חשמלית היא חופה אוטומטית המותקנת בחוץ. התקנתה אפשרית ליד הבית או באמצע החצר.
התפקיד העיקרי שלה הוא לספק הגנה מתנאי מזג אוויר שונים, כלומר, עם חופה כזו, השמש, הגשם, הרוח לא יהיו מפחידים, ואתם יכולים להיות בבטחה בחוץ כל הזמן שאתם רוצים. היתרון המשמעותי הזה הוא גם הסיבה העיקרית להתקנתן של פרגולות אלומיניום חשמליות, מה גם אין צורך בהפעלת מאמץ כל שהוא לכדי לפתח או לסגור אותן, הכל נעשה באופן אוטומטי.

למה דווקא פרגולות אלומיניום ולא מעץ?

אם אתם מעוניינים להתקין פרגולה בחצר שלכם אבל מתלבטים בין פרגולת עץ הקלאסית לבין פרגולות אלומיניום חשמליות ומודרניות בהם אתם יכולים להירגע בכל עת של השנה, ללא קשר לתנאי מזג האוויר, נציג בפניכם מספר יתרונות בלתי מעורערים של פרגולות אלומיניום: 

אלומיניום ידוע כבעל תכונות חוזק ובטיחות, ויתרה מכך, הוא כמעט אינו נתון להשפעות של קורוזיה ופטריות. 

בהתאם לעיצוב הנוף הכולל של הגן, יש לבצע גם את בחירת החומר לייצור הפרגולה. יש לציין מיד כי פרגולות אלומיניום לגינה הן לא רק חזקות, עמידות ואיכותיות, אלא גם בעלות הזדמנויות עיצוב מגוונות.

היתרונות של פרגולות אלומיניום לגינה: 

  • מקוריות ורב-תכליתיות מבחינת עיצוב. הכל יהיה תלוי בטעם שלכם, אתם יכולים לבחור כל סגנון של פרגולת אלומיניום.
  • החוזק והאמינות של האלומיניום מאפשרים אורך חיים ארוך טווח ועמידות בפני הקורוזיה.
  • בשל המבחר העצום של פרופילי אלומיניום, ניתן לבחור בפרגולה אוניברסלית, אותה ניתן להפוך תוך דקות ספורות ממצב פתוח למצב סגור, ללא צורך במאמץ רב.

האם פרגולות אלומיניום מעניקות אך ורק חיפוי עליון?

ניתן לייצר פרגולות אלומיניום בשיטות וטכניקות עיצוב שונות עם אפשרות למבני אלומיניום שונים בצורת תריסים אופקיים, דקים מאלומיניום (בדומה לקירוי קני במבוק) וכן הלאה. 

כמו כן, ניתן להוסיף קירוי שרף מלא על גבי פסי אלומיניום שנועדו לתמוך רק מתחת, וכן ניתן לשלב קירוי בד, עץ ואפילו רעפים לפי העדפות הלקוח, כאשר חברת צל וילון ישמחו לעמוד בכל הדרישות המקצועיות שלכם ולעצב עבורכם את פרגולת החלומות שלכם.