למה פרגולה ולמה מאלומיניום?

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הפרגולה הייתה עד לפני שנים לא רבות פריט שכמעט ולא נראה בנוף העירוני. המקום הכי טבעי שלו היה בכפרים קטנים, במושבים או לחילופין באתרי נופש שונים. השנים עשו את שלהם וגם בחלק הזה יש שינוי. כיום אנחנו פוגשים את הפרגולה בהרבה חצרות פרטיים או בגינות פרטיות וגם במרפסות או על גגות בניינים גבוהים. כי גם העירוניים הבינו שלפרגולה יש הרבה מאוד מה להציע, הרבה מעבר לצביון ולמראה הכפרי שלהם. הקירוי והצל יחד עם תחושת הפרטיות שהפרגולה מעניקה שווים בהחלט את ההשקעה בה ועל כן בהרבה מקומות משקיעים בהתקנה כזו של פרגולה.

כאן מתחילה הדילמה המרכזית. באיזו פרגולה הכי כדאי לבחור? האם פרגולה מסורתית העשויה עץ או שמא פרגולה של הדור החדש העשויה אלומיניום?

לבירור על פרגולה אלומיניום מחיר – פנו אל המומחים.

למה פרגולה מעץ?

אז הרבה אנשים הולכים באופן אוטומטי על פרגולה מעץ. למה? כי זו הפרגולה שהם מכירים משחר ילדותם. זו הפרגולה שהם ראו ומבחינתם, פרגולה זה מוצר העשוי קורות עץ וזה מה שהתקבע אצלם במוח. אין להם באמת יותר מידי סיבות למה דווקא פרגולה כזו.

אך האמת היא שלא נוכל להתעלם מהיתרונות שיש לפרגולה העשויה עץ. מדובר בפרגולה מסיבית, חזקה, יציבה מאוד וכזו שמעניקה תחושה חמימה ומזמינה כמו שרק העץ מסוגל ליצור.

מלבד זאת, סוגי העץ אשר מהם מרכיבים ומתקינים כיום את הפרגולות נחשבות בהחלט כעץ איכותי שבהחלט מסוגל לשרוד שנים רבות בחוץ בלי להיפגע וכמעט ללא כל תחזוקה.

למה פרגולה מאלומיניום?

אז שיבחנו את הפרגולה מעץ וכמעט גמרנו עליה את ההלל. אז למה בעצם שתרצו לקנות פרגולה מאלומיניום?

  • פרגולה בטוחה –  חשוב להבין כי הפרגולה מאלומיניום היא מבחינה מסוימת בטוחה יותר. במיוחד אם מתקינים אותה במרפסת. כי האלומיניום ביחס לעץ שוקל הרבה פחות כך שהיא לא תעמיס על המרפסת. 
  • מוצר נקי ונעים לעין – מדובר במוצר מרשים בעל מראה נקי ומעודן עם עיצוב קליל ונוח לעין. שלא כמו העץ הכבד והכפרי שיוצר מראה מאוד דומיננטי. עולם העיצוב של היום אוהב מאוד את הקווים הנקיים והחלקים.
  • פרגולה מעוצבת בטעם שלכם –  בעזרת האלומיניום ניתן ליצור מגוון גדול של עיצובים וכך ליהנות ממוצר בעיצוב ייחודי על פי רצונו של הלקוח.
  • אין צורך בתחזוקה  -הפרגולה מאלומיניום לא צריכה כל תחזוקה והיא מצליחה לשרוד ולהחזיק מעמד היטב לאורך ימים ושנים גם בלי לעשות איתה דבר.
  • פרגולה מודרנית – הפרגולה מאלומיניום היא מוצר הרבה יותר עדכני וחדשני ביחס לפרגולה מעץ והשימוש בה הוא מאוד מזמין ונוח.
  • התקנה מהירה – הפרגולה מאלומיניום היא פרגולה שקל להתקין אותה ולמעשה תוך זמן קצר הפרגולה כבר תעמוד על תילה ותתחיל לשרת אתכם ולהעניק לכם בנדיבות רבה צל וקירוי.