החלפת תריסים בזמן שיפוץ – 3 טיפים מעולים

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בזמן שיפוץ הדירה ישנם הרבה שינויים שנרצה לעשות – החלפת ריהוט, תריסים, צביעה, ושדרוג. אם מדובר בדירה די ישנה עם תריסים ישנים, החלפתם תהיה אידיאלית ופרקטית לשם המראה הנקי, הנוחות, וכמובן האסתטיקה. ללא ספק, החלפת תריסים בזמן שיפוץ היא פעולה מורכבת. בזמן שיפוץ הדירה הראש שלנו עסוק בהרבה מחשבות, סידורים למיניהם, וכמובן בעיות אחרות. במאמר זה, אתר Trisim מספקת 3 טיפים שימושיים להחלפת תריסים בזמן שיפוץ הדירה.

הטיפ הראשון – היו תמיד מוכנים

הטיפ הראשון, הינו הטיפ החשוב מכל, הטיפ האולטימטיבי אשר יסייע לכם בכל תרחיש אפשרי. לא משנה מה יבוא אליכם, תמיד היו מוכנים. וודאו שהקנייה מתבצעת לפני גמר התהליך – השיפוץ. מהצד השני, אם מדובר בהחלפה, וודאו שבעל המקצוע יהיה מוכן ביום המיועד, היערכו בהתאם. אין לדעת מה אשר יבוא – בעיות בהספקת המוצר בעקבות המצב, תיאום צפיות מול המתקין, ועוד.
תמיד עדיף להיות מוכנים לכל תרחיש מראש, תיאום צפיות עם עצמכם היא הדרך הטובה ביותר. בנוסף, אם מדובר בהחלפה או קניה דחופה, כדאי להכין גיבוי, להיערך למצב מבעוד מועד. בדקו מהם האופציות שלכם, אם מדובר בהתקנה צפויה, וודאו מראש עם המתקין את זמן ההתקנה. כדאי ומומלץ להכין מראש מתקין חלופי, למקרים דחופים שבהם המתקין לא יוכל להגיע להתקנה. צפייה מוקדמת מראש תהיה אפקטיבית, תכנון של הרגע האחרון תמיד מבשרת רעות, מניסיון רב של שנים.

הטיפ השני – בחרו בצורה חכמה

במטרה להימנע מאי דיוק בזמנים, התקנה חובבנית, או מעוקץ פוטנציאלי, כדאי לבחור באופן חכם. בחירת התריס והמתקין העתידי תלויה רק בכם, הבחירה היא חלק בלתי נפרד מהמשימה שלכם. כדאי ומומלץ לבחור בצורה חכמה, בצורה אידיאלית, ללא חרטה מסוימת. אז כיצד עושים את זה? לפניכם מספר פרמטרים לבחירת מתקין תריסים מקצועי – הראשונה, בדקו המלצות וביקורות.
השנייה, בדקו מהו שנות הניסיון של המתקין בתחום. השלישית, בקרו באתר ובתיק העבודות. הרביעית, עשו השוואת מחירים במטרה לקלוע למחירים הטובים והמשתלמים ביותר. החמישית, בדקו אודות ההיסטוריה של מתקין התריסים – מיהו בדיוק? האם קיים עוקץ על שמו? ועוד הרבה. אלה הם חמשת הפרמטרים לבחירת מתקין תריסים אמין ומקצועי, התייעצו עם חברים ומשפחה.

הטיפ השלישי – החליפו את התריסים בזמן השיפוץ

אם אתם מתכננים שיפוץ דירה קומפלט או שיפוץ אישי, החלפת תריסים תיעשה רק בזמן השיפוץ. חלק נכבד מהצרכנים נוטים להכניס את השדרוגים לאחר שיפוץ הדירה, וזו טעות נפוצה מאוד. התקנה מקצועית או החלפה של תריסים לאחר שיפוץ הדירה תוביל למספר רחב של בעיות – שיפוצים ותכנונים של מידות שגויות, שיפוץ חוזר בעלות נוספת, וכמובן שיפוצים אחרים ומיותרים. 

אם החלפת התריס תיעשה בזמן השיפוץ, תוכלו לעשות שינויים בזמן אמת, ללא חיוב נוסף, בהתאם. למשל – אם למתקין חסר כמה סנטימטרים להתקנת התריס, ניתן לעשות זאת במידי, בזמן השיפוץ. ללא ספק, מדובר בחיסכון אדיר, לצרכנים, ולמתקין התריסים עצמו. ניתן להתייעץ בנושא זה עם חברת מאסטרים בשיפוצים, לקבלת הסבר וטיפים שימושיים. גם אם מדובר בדברים קוסמטיים וקטנים, כדאי לעשות אותם במועד השיפוץ של הדירה, גם אם זה לא כזה דחוף.

לסיכום, אלה הם שלושת הטיפים השימושיים להתקנה או החלפת תריסים בזמן שיפוץ הדירה. מקווים שהצלחנו לספק את המידע השימושי ביותר, מאחלים לכם שיפוץ קל והחלפה שקטה. מעוניינים בהתקנת תריסים? צוות האתר ישמח לספק לכם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת.