חלונות ותריסים – כך מתחזקים אותם נכון

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בכל בית שיש בו חלונות ותריסים יש גם תקלות עם החלונות והתריסים. בגלל שמדובר בפריטים אשר עושים בהם שימוש קבוע והם נמצאים בתנועה רבה במשך היום, הרי שקורה לא פעם שחלון נתקע, שמשה נשברת, מסילה נעקרת וכך גם תריסים נשברים, שלבים נשברים והמערכת החשמלית שלהם יוצאת מכלל שימוש.

אז ברור שאנחנו לא יכולים להשאיר חלונות שבורים או כאלה שאינם נסגרים ואנחנו גם לא יכולים לחיות בבית עם תריסים שבורים. אז מה אנחנו צריכים לעשות כאשר ישנה תקלה כלשהי בתריס או בחלון?

כמובן – לפנות אל המומחים. המאמר בשיתוף https://bestclearing.co.il/ 

כך מתקנים תריסים

אז תיקון של תריס זה לא תמיד עניין פשוט. במיוחד אם מדובר בתריס חשמלי. כי אם כאשר מדובר בתריס רגיל הרי שלרוב יהיה צורך להחליף שלבים, להחליף רצועה וכן על זה הדרך שאלו לא ממש תיקונים מסובכים. עם זאת, כאשר מדובר בתריס חשמלי שם כל תקלה עשויה להיות הרבה יותר דרמטית וכך גם כל תיקון עשוי לעלות ביוקר רב.

אז אם אתם סובלים מבעיה כלשהי בתריס החשמלי, חשובה שתלמדו מה עושים במקרה כזה ואיך מטפלים בבעיה שנוצרה.

אולי הגיע הזמן לחדש את התריסים?

אז יש בעיות שאולי קל לתקן אותן ותקלות שלא ממש מסובך לטפל בהן. עם זאת יש הרבה תקלות המחייבות עבודה מאוד מורכבת של איש מקצוע כאשר העלויות עשויות להיות גבוהות מאוד. במיוחד אם מדובר בתריס חשמלי שהמנוע שלו תקול. במקרים אלו ייתכן וכבר שווה יותר להחליף את התריס הישן בתריס חדש. כך שאפשר יהיה ליהנות ממוצר תקני שיהיה חשוף להרבה פחות תקלות. כי ברור שמוצר חדש יהיה תמיד יעיל יותר לאורך זמן ביחס למוצר ישן שמתקנים אותו אך הוא עדיין יישאר חשוף לעוד ועוד תקלות.

אז אם החלטתם ללכת על התקנה של תריס חדש, יהיה עליכם לדאוג לפירוק של התריס הישן וכמובן גם לפינוי שלו מהבית.

פינוי תריסים ישנים מהבית

אנחנו מדברים על פינוי התריס מהבית ואולי זה לא נשמע כמו משהו מסובך ומורכב. אז נכון שיש מצבים אשר בהם הפינוי יהיה ממש פשוט וקל היות ומדובר במקרים הללו בתריסים קלי משקל ממש וקטנים בגודל. עם זאת יש את התריסים שהם כבדים מאוד וקשה להוציא אותם לבד מתוך הבית.

אן נכנסים לתמונה הצוותים שמציעים פינוי תריסים ישנים מהבית.

השירות הוא שירות יעיל מאוד והוא חוסך את כל ההיערכות הלוגיסטית הכרוכה בפינוי של התריס הגדול והכבד מהבית.

לעיתים תעשה החברה המפנה שימוש נוסף בתריס התקול כך שיהיה פה גם מחזור של חפץ ישן. מה שתורם רבות לעולם שלנו שיהיה ירוק יותר.

החברה המפנה תגיע עם כל הציוד הנדרש ותעשה את העבודה בצורה המשולמת.