התאמת חלון ותריס לממ"ד

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, חייגו עכשיו! (מהטלפון ניתן להקליק על התמונה)

בכל בית מודרני ולא מודרני שנבנה בשנים האחרונות, חייבים לבנות גם חדר ממ"ד. אנחנו עדים לכך כי במבנים ישנים יותר שנבנו לפני שלושים שנה ומעלה, שם אין חדרי ממ"ד, מתבצעים פרויקטים רבים מטעם הרשויות כדי לחזק את המבנים ולהוסיף בהם את חדרי הממ"ד. פרויקטים אלו מכונים – תמ"א 38.
חדרי הממ"ד הם חדרים שנבנים בצורה שונה לגמרי מכל חדר אחר בבית. החדרים הללו בנויים לכל גובה הבניין, החל מהיסודות ועד לגובה של הבניין. חדרי הממ"ד עשויים קירות בטון חזקים מאוד, עבים מאוד ומחוזקים בהרבה פלדה. קירות אלו מכונים קירות מבטון מזוין. גם הדלת וגם החלון של חדר הממ"ד בנויים בצורה מיוחדת כדי לאפשר לסגור את החדר בצורה אטומה לחלוטין כאשר החדר יהיה חזק ומחוזק כולו בכל מקרה של נפילת טילים, רעידת אדמה או אפילו שירפה בבית. החדר למעשה נאטם כליל מפני כל מה שקורה מחוצה לו.
אך זאת, כמובן רק אם הוא אכן בנוי כמו שצריך.

חלונות בחדרי ממ"ד

החלון בחדר הממ"ד אמור להיות חלון מיוחד. ראשית יש בו את חלון הפלדה שהוא זה שאוטם את החדר ואותו אמורים לסגו בעת מלחמה או כל זמן חירום אחר שלא יבוא, כאשר החלון הזה הוא שאוטם את החדר וסוגר אותו מפני כל מה שקורה בחוץ. ברור אבל שלא זה החלון שיוכל לשמש אתכם בחיי היום יום. קשה לסגור את החלון הזה וזה גם לא ממש נעים לישון בחדר אטום לגמרי בחלון פלדה. כאן מתחיל בעצם האתגר. חלון רגיל פנימי יותר עם תריס שיאפשר הגפה במידה הרצויה וחיים נורמטיביים בחדר שישמש כמו כל חדר אחר בבית.

החלון והתריס של חדרי הממ"ד

אז נתחיל מתחילה. אם אנחנו עדיין בשלבי הבנייה של החדר ואנחנו רוצים ליצור בו חלון, אנחנו אמורים דבר ראשון לענות על הבעיה/ שאלה איך לפתוח חלון או דלת בקיר בטון. התשובה לכך היא בעזרת מסור יהלום. מסור היהלום הוא הכלי שיצליח לנסר בצורה מדויקת לגמרי את הקיר מבטון וליצור בו את החיתוך המדויק והרצוי.
לאחר מכן אפשר יהיה להתקדם הלאה ולהתקין את החלון בחור שנוצר.
החלון בחדר הממ"ד חייב להיות מתאים לתנאי החדר על מנת שלא ייפגע האיטום שלו. זה אומר חלון שנסגר היטב עד הסוף, חלון עם זגוגיות עבות שלא יתנפץ בעת הדף וכן חלון שלא יחסום את האפשרות להגיף את דלת הפלדה. מעבר לכך יש את התריס שך החדר. הוא לא יכול להיות תריס רגיל עם ארגז תריס שמחייב פתח נוסף מעל החלון. לרוב בוחרים בתריס רפפה שמותקן בהתקנה אך מסגרת החלון בלי קידוח בקיר.
חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים לצורך כך כדי שאכן תתקבלנה התוצאות הרצויות בלי לפגוע באיכות הממ"ד.

מה למדנו בכתבה:
תריסים

תריסים

trisim מתמחה בתיקון תריסים חשמליים ומספק את כל מה שאתם צריכים כדי לתקן את התריסים שלכם בצורה הטובה ביותר.
בנוסף, אנו מספקים מידע בתחום כדי שתבינו את כל הדברים החשובים שקשורים להחלפת תריסים, תיקון תריסים, תיקון מנוע של תריס חשמלי.

ברשותנו נבחרת מומחים וטכנאים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

אתר trisim הוא המוביל בישראל בתחום של תיקון תריסים חשמליים והוא כולל מידע חשוב
שיגרום לכם למצוא מתקין תריסים במחירים הטובים ביותר.