האם ניתן לתקן תריסים חשמליים לבד או עם בעל מקצוע?

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, חייגו עכשיו! (מהטלפון ניתן להקליק על התמונה)

תריסים חשמליים הפכו לתוספת פופולרית בבתים המודרניים תך שהם מציעים נוחות נפלאה, וגם לא מעט סגנון ודקורציה הנחשבת לעדינה יותר אל מול התריסים הקלאסיים. בלחיצת כפתור אחת ניתן לסגור את התריסים החשמליים וכן ליהנות מאיטום כמעט מוחלט מפני האור שבחוץ.

אולם בדומה לכל מוצר חשמלי, גם תריסים חשמליים יכולים להפסיק לעבוד מעת לעת לאור תקלות טכניות שונות, והשאלה הנשאלת היא – האם כדאי להפשיל שרוולים ולנסות ולתקן אותם באופן עצמאי? או שמא מוטב יהיה לקרוא לבעל מקצוע שיבצע את מלאכתו נאמנה?

מורכבות התקלה

השאלה שצריכה להישאל היא – האם אתם מבינים את מהות התקלה? מהיכן היא נובעת? האם מדובר בחוט שאולי נקרע וגורם למנוע להסתובב מבלי שהוא באמת מוביל תנועה מסוימת? או שמא מדובר בתקלה נרחבת יותר במערכת החשמל עצמה אשר לא מניעה את המנוע התריס עצמו.

גם כאשר מדובר בתקלה פשוטה יחסית, שאלה נוספת שעליכם לבחון היא אם יש לכם את האפשרות להשיג את הרכיב שנפגם וכיצד מתקינים אותו. אנשים בעלי ידע טכני טוב וגישה טכנית המגובה בניסיון, בהחלט יכולים לנסות ולפתור את הסוגייה בכוחות עצמם.

אלו שאינם בקיאים בנושא, עלולים לגרום ולו בתקלה הקטנה ביותר, לכדי תקלה חמורה הרבה יותר.

באותו נושא | החלפת תריס גלילה

החוק הבסיסי באשר לעבודה עם חשמל

החוק החשוב ביותר שכל איש מקצוע העוסק בחשמל יאמר לכם מבלי להסס ולו לרגע אחד: עבודות חשמל מוכרחות להיעשות רק על-ידי איש מקצוע.

בין אם אתם יודעים לעבוד עם כלי עבודה חשמליים ובעלי גישה טובה ובין אם לא, כל עוד אינכם יודעים לעסוק בחשמל ואינכם מוסמכים רשמית לעבודה עם חשמל, הרי שאל לכם לבצע עבודות מסוג זה.

לצד העובדה שאתם עלולים לסכן את חייכם באופן מהותי בעת שאתם חשופים למערכת החשמל של הבית, הרי שטיפול לא נכון בציוד חשמלי, יכול להפוך אותו לסכנת נפשות. גם אם לא מדובר בתקלה שתתרחש בטווח הקרוב, הרי שהיא עלולה להתרחש גם בטווח רחוק יותר, ולהיות מסוכנת לא פחות.

עלות מול תועלת

לבסוף, התיקון בתקלה יכול בהחלט לעלות סכום בלתי מבוטל, אך להביא לסיומה של התקלה במהירות ובפשטות.

כל עוד אינכם מכירים היטב את המערכת שעומדת מאחורי התריסים החשמליים, הרי שייתכן ותידרשו למלאכת לימוד עצמי ומחקר שיגבה מכם לא פחות זמן.

במקרים רבים, יתגלה שמוטב יהיה להזמין את השירות הנדרש מבעל המקצוע, ולו כדי שהתקלה תבוא על סיומה בתוך פרק זמן קצר.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנשוא תיקון תריסים מכל הסוגים לרבות תריסים חשמליים, אנו באתר תריסים נשמח לעמוד לשירותכם עם צוות מקצועי ומיומן.

ניתן לקבל שירותי תיקון ותחזוקה בפריסה ארצית מלאה, ובזמינות גבוהה במיוחד. השאירו פניה באתר ונציג שירות ישוב אליכם בהקדם.

מה למדנו בכתבה:
תריסים

תריסים

trisim מתמחה בתיקון תריסים חשמליים ומספק את כל מה שאתם צריכים כדי לתקן את התריסים שלכם בצורה הטובה ביותר.
בנוסף, אנו מספקים מידע בתחום כדי שתבינו את כל הדברים החשובים שקשורים להחלפת תריסים, תיקון תריסים, תיקון מנוע של תריס חשמלי.

ברשותנו נבחרת מומחים וטכנאים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

אתר trisim הוא המוביל בישראל בתחום של תיקון תריסים חשמליים והוא כולל מידע חשוב
שיגרום לכם למצוא מתקין תריסים במחירים הטובים ביותר.