בסטייל המודרני – חלון גדול זה בהחלט המילה האחרונה

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עולם הבנייה והעיצוב הוא עולם שמתחדש כל הזמן ומתעדכן באופנות חדשות וטרנדים חדשים.

אחד הדברים שאנחנו מכירים יותר מהרבה דברים אחרים אלו הם החלונות הגדולים.

חלון גדול יוצר מראה מרווח, מראה מואר, מראה מזמין ומראה של בית עדכני וטרנדי במיוחד.

אך צריך להבין שככל שמדובר יהיה בחלון גדול יותר כך האתגר של התריס יהפוך להיות מורכב יותר. כי חלון גדול שווה תריס גדול. אז יש כאלה שמחלקים א התריס לשתיים ומתקינים שני תריסים נפרדים. מה שיורת מקובל כיום זה התריס החשמלי. כך שאפשר בהחלט להתקין תריס אחד גדול ורחב והוא יהיה נשלט באמצעות מנוע חשמלי. מה שיפתור את כל הבעיות.

פותחים חלון לעתיד מואר יותר

אנשים רבים במהלך ביצוע שיפוצים בבית מבקשים להרחיב את הפתחים הקיימים, לפרוץ חלונות גדולים לנוף הפתוח ולהאיר את הבית שלהם בכמה שיותר אור טבעי. אז ברוב המקרים מדובר בקיר בטון אשר בו אמורה להתבצע העבודה. הפריצה של הקיר חייבת להיעשות בעזרת אנשי מקצוע מומחים שידעו לעשות את העבודה בצורה הכי מדויקת כדי שיתקבל החלון בגודל הרצוי.

פתיחת חלון בקיר בטון נעשית כיום בעזרת מסור יהלום. זה הכלי אשר באמצעותו ניתן להגיע לתוצאות המושלמות והמדויקות ביותר. אחרי הניסור אפשר מיד להתקין את המסגרת של החלון ולעבור מיד להתקנה של התריס.

תריס חשמלי – למה זה טוב?

התריס החשמלי יש לוט כמה וכמה יתרונות אך ברור שכמו לכל דבר טוב, יש לו גם חסרונות.

היתרונות של התריס החשמלי הן –

  • תריס קל לפתיחה ולסגירה – אין כל צורך בטרחה. התריס עולה ויורד בקלות רבה בלחיצת כפתור ואין צורך לעבוד קשה על זה.
  • תריס בלי חוטים – התריס החשמלי לא צריך את רצועת המשיכה מה שעושה אותו ליותר נקי ואסתטי ביחס לתריס הרגיל שנסגר ונפתח באמצעות משיכת הרצועה.
  • תריס בלי הרבה תקלות – התריס החשמלי הוא תריס שלרוב בשימוש רגיל לא יהיו בו תקלות משמעותיות למשך שנים ארוכות של שימוש. שלא כמו בתריס רגיל שם הרצועה נקרעת, שלבים נתקעים והרבה תקלות קורות בו דווקא בגלל שהשימוש בו נעשה באופן ידני ולא תמיד בזהירות ועדינות הנדרשים.
  • תריס הרמטי ובטוח – התריס החשמלי הוא לרוב תריס כבד העשוי מחומרי גלם חזקים. מה שמבטיח הגנה חזקה והרמטית יותר עם הבטחת לתחושת ביטחון ובטיחות גבוהים הרבה יורת מכל תריס אחר.
  • תריס עם אחריות – התריס החשמלי הוא תריס שיש לכם עליו אחריות דווקא בגלל שהוא מורכב יותר ויקר יותר. אז נכון שההשקעה הראשונית היא אולי גבוהה מהרגיל אך עם זאת יש לזכור כי על מוצר כזה יש גם ליווי מקצועי אחריות לאורך זמן מה שהופך אותו למוצר שילווה אתכם לאורך זמן.