איך לעצב את הבית בעזרת וילונות?

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

וילונות הם דרך מצוינת לגרום לבית להיראות יפה ונעים יותר. הם גם דרך מצוינת להוסיף פרטיות בעת הצורך. ישנן דרכים רבות לעצב את הבית עם וילונות. הכול תלוי במה רוצים להשיג ומה התקציב שלכם. 

וילונות יכולים להיות עשויים מכל חומר, כגון כותנה, פוליאסטר, משי או אפילו צמר. אתה יכול גם להשתמש בצבעים שונים של וילונות על מנת ליצור ניגודיות או להוסיף קונטרסט עיצובי בחדר שלך. מאמר זה עוסק בדרכים בהם ניתן לעצב את הבית עם וילונות. הוא מספק כמה רעיונות והצעות כיצד לעצב את הבית שלכם, המשיכו לקרוא. 

כיצד לעצב את הבית בעזרת וילונות 

הרבה אנשים לא מודעים לחשיבות של וילונות בבית, שלא לדבר על איך לעצב אותו עם וילונות. חשוב לקחת בחשבון את סוג הווילונות בהם תשתמשו בבית והעיצוב הכולל שלו. בסופו של דבר, בית מעוצב היטב עם וילונות צריך להיות מסוגל לספק פרטיות ואור בו זמנית. זה צריך גם לשקף את הסגנון והערכים האישיים שלך, את סגנון העיצוב המועדף עליכם. 

הדבר החשוב ביותר הוא להבין איך אתם רוצים שהבית שלכם יראה לפני שאתם מתחילים לעצב אותו. זה יעזור לכם להחליט על סוג הווילון שיתאים ביותר לצרכי העיצוב שלכם. במובן זה, וילונות מהווים מגע או TOUCH  עיצובי לכל חדר. הם יכולים לגרום לסלון להיראות מודרני יותר, או שהם יכולים לעזור לכם להשיג מראה כפרי.

ראו גם: החלפת תריסים ישנים

הצעד הראשון בבחירת וילונות לעיצוב הבית 

הצעד הראשון בקישוט עם וילונות הוא להבין באיזה סגנון אתה רוצה שהווילונות שלך יהיו. בין אם אתם רוצים שהם יהוו תוספת עיצובית, או יהוו את החלק המרכזי של החדר מבחינת עיצוב, צריך לדעת איזה סגנון יתאים הכי טוב לבית שלכם מראש.

ישנם סגנונות רבים ושונים של וילונות שיכולים לעזור להעניק לחלל שלך את העיצוב שהוא צריך – כולל: מראה כפרי עם וילונות פסים וצבעיים שונים, תחושת וינטג' עם דוגמאות פרחוניות, תחושה עכשווית עם הדפסים נועזים בצבעים ניטרליים כמו שחור ולבן ועוד. 

אין להתעלם מהתוספת של וילונות בעיצוב הבית 

לעתים קרובות מתעלמים מווילונות בעת עיצוב החדר. ניתן להשתמש בהם כדי לשנות את המראה של החדר ולהפוך אותו למסוגנן יותר. וחשוב לזכור, שישנם סוגים רבים ושונים של וילונות בהם תוכלו להשתמש כדי לקבל מראה כפרי, מודרני או כל סגנון עיצובי אחר. אתם יכולים גם להשתמש בהם כמחיצות בבית שלכם, וזה נהדר לפרטיות.

וילונות מגיעים בהרבה צבעים, דוגמאות וחומרים שונים, כך שיש משהו לכל חדר וחלל מגורים או משרדים. בהתאם לסגנון העיצוב שלכם, אתם יכולים לבחור וילונות כפריים יותר או מודרניים יותר. אם אתם רוצים מראה מודרני, לכו על וילון נועז עם עיצובים גיאומטריים. אם אתם רוצים מראה כפרי, לכו על וילון עם טקסטורות טבעיות כמו עץ.