איך להתאים תריסים וחלונות לריצוף בחדר?

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כולנו רוצים לחיות בבית יפה. שפע האפשרויות בכל התחומים השונים שמרכיבים את עיצוב הבית – חלונות, תריסים, ריצוף, צבע, ריהוט וכו' – עוזר לנו לממש את הרצון ומעניק לנו חופש בחירה נרחב מאוד. בחלק מהמקרים ריבוי האפשרויות מהווה דווקא מכשול: כפי שמרוב עצים קשה לפעמים לראות את היער, כך לא תמיד קל למצוא את התריסים המדויקים ביותר או את החלונות שישלימו מראה מרשים באמת.

אחד הפרמטרים החשובים בבחירה הוא הרמוניה. יצירת התאמה בין כל המרכיבים השונים היא דרך יעילה לסנן את כל האפשרויות ולצמצם את הרשימה לאופציות מוצלחות במיוחד, ובפרט כדאי לוודא שהתריסים והחלונות משתלבים היטב עם הריצוף בכל חלל.

מראה כפרי שובה לב

סגנון מומלץ אחד הוא עיצוב בית כפרי. במקרה כזה סביר להניח שהבחירה הנכונה ביותר לחיפוי הרצפה היא פרקט. ריצוף עם פרקט מתאים מאוד לחדרי השינה, לחדר עבודה ובזכות מוצרים מתקדמים כמו הפרקט הפולימרי שמציעה חברת ענק הפרקטים תוכלו להעניק גם לרצפת המטבח ואפילו לרצפת חדר הרחצה מראה חמים ויוקרתי גם יחד.

כדי להשלים עיצוב כפרי כובש בפשטותו כדאי להתקין באותם חללים שיש בהם פרקט חלון בלגי. חלונות בלגיים הם חלונות שיש בהם חלוקה פנימית של הזכוכית למספר אזורים, כך שניתן ליצור פריט מעניין וייחודי באמצעות משחק עם התיחומים הפנימיים. עוד אופציה היא לצבוע את מסגרת החלון בגוון שמתכתב עם צבעי הפרקט הנבחר. תריסים בהירים מאוד ישלימו את ההרמוניה המבוקשת.

עיצוב היי-טקי

סוג אחר של עיצוב פנים שעשוי גם הוא לספק נחת רבה הוא הסגנון המודרני ואפילו ההיי-טקי. בבתים אלה הריצוף יהיה סביר להניח אריחי גרניט פורצלן או גרניט, ועוד מאפיין מובהק הוא שימוש במרצפות גדולות ואפילו ענקיות. מבחינת הגוון ההמלצה היא על האפורים הכהים יחסית, וזה גם הכיוון הנכון לצבע של התריסים והמסגרות של החלונות.

בסלון בעל מראה היי-טקי יותקן בדרך כלל חלון גדול מאוד ולצידו תריסים חשמליים. גם במטבח שמתאפיין בעיצוב מסוג זה מתאים תריס חשמלי שמספק גם אסתטיות מרשימה וגם מקסימום נוחות, עם חלון דריי קיפ.

חדר בסגנון רטרו

נוסטלגיה היא חומר רב עוצמה. אין כמעט אדם שלא מתגעגע למה שהיה פה פעם, או לפחות למה שהוא מאמין שהיה פה פעם. גם בתחום עיצוב הבית הכלל הנ"ל בא לידי ביטוי – עם מראה רטרו שיש בו כמובן חן רב גם מעבר לנוסטלגיה עצמה.

מראה רטרו מוצלח מושג בעזרת מרצפות מאוירות. במקרה כזה כדאי לשקול התקנת תריסי עץ או תריסי אלומיניום דמוי עץ במפתחים הקטנים, וכן להעדיף תריסי כנף או תריסי הזזה. חלונות בלגיים הם אופציה מתאימה גם לסוג הזה של הריצוף, ובפרט כשבוחרים עבור המסגרת שלהם צבע שמתחבר לצבע של המרצפות המאוירות.