איך לבחור תריסים חשמליים טובים?

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כדי לבחור תריסים חשמליים טובים ואיכותיים לבית, כדאי להכיר את סוגי התריסים שבשימוש כיום ולהתאים אותם לצורכי הבית לפי קריטריונים של איכות חומר הגלם, יעילות השימוש ויופי. תריסים חשמליים צריכים להתאים לחלונות הבית ולהיות נוחים לשימוש. אם נרצה שהם יעבדו שנים רבות באופן תקין וללא תקלות, כדאי שנשתמש במנועים טובים, חזקים ועמידים. תריס החשמלי טוב ואיכותי נותן פרטיות והצללה, תורם לסגנון העיצובי של הבית ואף מבודד אותו מטמפרטורות גבוהות או נמוכות בכל עונות השנה. 

הינה כל מה שצריך לדעת לפני שמתקינים תריסים חשמליים בבית וכמה המלצות על שימוש נאות בהם.

למה כדאי להתקין תריסים חשמליים?

תריסים חשמליים חוסכים בפעולת הגלילה הידנית הנדרשת בתריסים מכניים, ומקילים את פתיחתם וסגירתם. אין צורך בפעולה פיזית ואפשר להסיטם מעלה ומטה בלחיצה על המתג המותקן בסמוך להם או על הכפתור בשלט האלחוטי. פעולת הגלילה החשמלית שומרת על חוזקן של הרצועות הקושרות את התריס למנוע, והיא עצמה נעשית בעדינות ובעוצמה הנחוצה כדי לשמור על המנגנון כולו. המנועים החשמליים הם חזקים ועובדים היטב לאורך שנים רבות וללא תקלות. אף שתקלות בעבודת המנוע הן נדירות, אם יש במנוע תקלות, אפשר להחליפו בקלות ובמהירות בלי שייגרם נזק לתריס עצמו. 

סוגי השלבים בתריסים החשמליים

ישנם שלושה סוגים של שלבים בתריסים חשמליים, והם מיוצרים מחומרים שונים ומאפשרים כניסת אור ואוויר לחלל הבית ברמות שונות. שלבים מוקצפים עשויים מאלומיניום ומחומר פוליאוריטן מוקצף המספק בידוד טוב למדי בימים קרים וחמים ושומר על טמפרטורות סבירות בתוך הבית. השלבים המוקצפים הם קלים במשקל, ולכן מתאימים לחלונות בקומות גבוהות; שלבים משוכים עשויים מאלומיניום חזק. הם חזקים מאוד וכבדים ולפיכך עדיפים בקומות הנמוכות של הבית. יש ביניהם מרווחים גדולים יותר לכניסת אור ואוויר כך שאפשר להתאים אותם למידת האור הרצויה בבית ולשלב ביניהם ובין שלבי האור בוילונות הרומאיים התלויים מעליהם; שלבים משוכים מתאימים במיוחד להתקנה בחלונות הסלון ובדלת היציאה למרפסת. השלבים המשוכים עשויים מחומר איכותי, חזק ויציב, והם מכניסים אור רב פנימה הודות למרווחים הגדולים ביניהם. שלבים משוכים יפים בהרבה משלבים אחרים ולפיכך מתאימים לחדר המרכזי בבית. 

ליהנות מהצללה איכותית

בין שתבחרו בשלבים מוקצפים ובין שתבחרו במשוכים, כדאי שתבחרו בתריסים חשמליים הנשלטים מרחוק, כך שבלחיצה אחת על השלט תפתחו או תסגרו בִן־רגע את כל התריסים בבית. בשעות הבוקר והצוהריים כשהשמש קופחת תוכלו ליהנות מהצללה חלקית ונעימה הודות למרווחים שבין השלבים, ובשעות הלילה כשהתריס סגור היטב, תיהנו מבידוד מוחלט ומשקט מלא. תריסים חשמליים הם דקורטיביים וצבועים בצבעים רכים ונעימים שמשרים רוגע על המתבונן בתוך הבית ומחוצה לו. 

ארגז תריס נגיש ונוח לתחזוקה

גם תריסים חשמליים צריך לתחזק מדי פעם. לשם כך כדאי לוודא שהוא נמצא בתוך הבית – נסתר בתוך הקיר או גלוי לעין ומשולב במסגרת החלון – והוא נגיש ונוח לעבודות תחזוקה בטיחותיות. ארגזי תריס חיצוניים מתאימים לחלונות בקומות קרקע בבנייני מגורים או בבתים פרטיים.

התריס החשמלי הוא חלק בלתי נפרד ממנגנון הבית המודרני החכם. אם תשמרו עליו היטב, הוא ישרת אתכם נאמנה שנים רבות וללא תקלות.