איך לבחור קבלן אלומיניום להחלפת החלונות, התריסים והמעקות בבית?

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אלומיניום הוא חומר גלם בעל יתרונות רבים, ובהתאם לא מפתיע לגלות שהוא מהווה בסיס לשורה ארוכה של מוצרים. בפרט ניתן בעזרת המתכת הקלה והחזקה ליצור חלונות איכותיים, תריסים עמידים ומעקות יציבים, וכך לשדרג במידה ניכרת כל בית. החלפת חלונות, תריסים וגם מעקות היא פעולה שמשפיעה במידה ניכרת על איכות החיים למשך שנים רבות, ולכן חשוב לבחור את הקבלן שמבצע אותה באופן מושכל – על סמך הפרמטרים הבאים.

ניסיון

כמו בתחומים רבים אחרים, גם התקנת חלונות אלומיניום או החלפת תריסים מחייבות ניסיון, ורצוי רחב היקף. ככל שקבלן האלומיניום ותיק יותר, וככל שהוא ביצע עבודות רבות יותר, כך הוא מיומן יותר ולכן ההתקנה תתבצע באופן מדויק לחלוטין. הניסיון בא לידי ביטוי גם בהיכרות מצוינת עם כל סוגי החלונות, התריסים והמעקות, ועם הדגשים הספציפיים של כל סוג, כך שמובטחת התאמה מושלמת לכל מפתח ולכל חלל.

יושרה

גם חלונות, גם תריסים וגם מעקות נחלקים לסוגים רבים. כך למשל ניתן לבחור בין תריסים ידניים לבין אלה החשמליים ובין תריסי הזזה לתריסי כנף, בין חלונות בלגיים לבין חלונות רגילים, ועוד אופציות הן חלון קיפ או חלון דריי קיפ.

על-מנת לבחור נכון את התריס, המעקה או החלון המתאימים ביותר לכל צורך, כדאי להתייעץ עם קבלן האלומיניום, ולכן כדאי לוודא שמדובר באיש מקצוע בעל יושרה מוחלטת, כך שההמלצות שלו יהיו אכן מועילות.

עבודה מסודרת ויעילה

מרכיב נוסף באיכות השירות של כל קבלן אלומיניום, ובפרט בפרויקטים נרחבים שכוללים החלפת תריסים, חלונות ומעקות בכל רחבי הבית, הוא אופן העבודה. קבלן שמקפיד לעבוד בצורה מסודרת ושקטה, ועוד יותר חשוב, יעילה, ישלים את ביצוע ההחלפות הנדרשות תוך זמן קצר, כך שההפרעה לשגרה תהיה מינימלית (או שלחילופין פרויקט השיפוץ או הבנייה יושלם בזמן וללא עיכובים מיותרים). דגש חשוב נוסף הוא שמירה על הניקיון בבית בזמן פירוק התריסים והחלונות הקיימים והרכבת אלה החדשים.

הצעת מחיר משתלמת

החלפת תריסים, חלונות ומעקות היא פרויקט שמשדרג באופן דרמטי את איכות החיים. התריסים והחלונות המודרניים מקנים לבני הבית שליטה אבסולוטית על כמות האור וכמות האוויר בכל חדר בכל נקודת זמן ובמקביל גם שומרים על הפרטיות. בנוסף הם תורמים לבידוד, ואי אפשר כמובן להתעלם מההיבט האסתטי – החלפת תריסים ישנים בחדשים, התקנת מעקות עכשוויים וניצול מושכל של חלונות אלומיניום מתקדמים מובילים לבית מרהיב.

לצד התועלת העצומה, ישנה כמובן עלות, ואותה מן הסתם רצוי לצמצם ככל האפשר – ולכן בחירת קבלן אלומיניום היא החלטה שמבוססת גם על הצעת המחיר המתקבלת. יחד עם זאת, מומלץ בחום לא לייחס לסוגיה זו משקל גבוה מדי ובוודאי שלא להחליט רק על סמך העלות אלא גם על סמך האיכות, ובפרט כשמדובר על ביצוע עבודות אלומיניום מורכבות שמחייבות כאמור גם ניסיון, גם יושרה וגם הקפדה על עבודה יעילה.