איזה סוג תריסים הכי מומלץ לבחור למשרד?

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה, חייגו עכשיו! (מהטלפון ניתן להקליק על התמונה)

כשאתם מחליטים לעצב את הבית, סביר להניח שכבר יש לכם תחושה חזקה של הדברים שאתם אוהבים ומה אתם מחפשים. אבל כשזה מגיע למשרד, מאיפה מתחילים? עיצוב המשרד אכן יכול להיות משימה לא קלה, כי אתם מחפשים מראה וסגנון יפה ומושך יותר. אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי להציע לכם מספר עצות שיעזרו לכם לבחור בתריסים שאכן ישפרו את סביבת העבודה שלכם.

מה הכי טוב למקום העבודה? 

תאורה טובה

כמו שעל מנת להבטיח כיסאות משרדיים נוחים ובריאים השומרים על הגב של העובדים, אנחנו נוטים לבחור בכיסאות ארגונומיים מתכווננים, כך גם לגבי התאורה במשרד. 

כדי להבטיח תאורה טובה ונכונה בחללי המשרד שלכם, בוודאי תרצו לוודא שהתריסים שתבחרו יהיו פונקציונליים לחלוטין, כך שתוכלו להתאים באופן מלא ובכול שעה ביום, את כמויות האור הנכנס מבחוץ. 

עבור אנשים שעובדים עם מחשבים, חיוני שהתאורה תהיה מותאמת באופן מושלם, כי מעט מדי או יותר מדי אור, עלולים לגרום למאמץ בעיניים. זה יכול גם לגרום לבעיות גדולות בראייה, כמו תסמונת ראיית מחשבים – CVS (computer vision syndrome).

נוחות

ברוב המקרים, מאוד לא נוח לשבת כל היום מול אור ישיר. לכן, חשוב לבחור בתריסים המציעים הצללה אופטימלית. בעזרת התריסים, תוכלו לא רק לשנות את זווית כניסת אור השמש, אלא גם לסנן את החום במהלך ימי הקיץ הארוכים, ולחילופין, לשמור על חמימות החלל בימי החורף הקרים. 

תריסים הם דרך אידיאלית לשמירה על טמפרטורת משרד נאותה. ואגב כך, הם גם יאפשרו לכם לחסוך כסף על הפעלת המזגן, לחימום או לקירור. יש הממליצים על וילונות ונציאנים כתריסים אידיאליים, כי הם ניתנים לשינוי באופן מלא, כך שתוכלו להתאים אותם בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. עיצוב הרצועות של התריסים האלה מאפשר סינון קל של האור, וניתן להטות את הרצועות כדי להבטיח שקרני השמש לא יכוונו ישר לעיניים.

אחיד וזורם

הסגנון העיצובי של המשרד שלכם עשוי להשפיע על בחירת סוג התריסים וצבע התריסים. לדוגמה, אם המשרד מעוצב בצבעים ניטרליים ומונוטוניים, תוכלו לבחור בתריס צבעוני שיוסיף לחלל כתם צבע נחמד.

ידוע שלצבע יש השפעה עצומה על ההתנהגות שלנו. צבע יכול לשפר את הזיכרון ואת הפרודוקטיביות שלנו. אז אולי תרצו לבחור בתריסים בגוון ירוק או כחול. גוונים אלה ידועים כצבעים אנרגטיים, והם הטובים ביותר לשיפור הריכוז ולחיזוק האיזון במקום העבודה.

ראו גם: החלפת תריסים

האפלת החדר לשם הצגת מצגות

כשאתם מעלים מצגת על גבי מסך גדול, לעתים, כדי להבטיח שהמצגת תיראה היטב, אתם זקוקים לתריסים שיאפשרו אפלה מוחלטת בחדר. זו למעשה האפשרות הטובה ביותר למקום העבודה. תריס אטום שעוצר את חדירת קרני השמש ומחשיך את החדר, מבטיח שכול תמונה וכל תרשים במצגת ייראו היטב.

תריסים אוטומטיים

תריסים המופעלים בשלט רחוק הם אידיאליים לסביבת המשרד. זאת, משום שהם חוסכים לכם זמן ומאמץ. תארו לעצמכם שבמקום למשוך ולגלגל את רצועת התריס כל בוקר וכל ערב, כדי לפתוח ולסגור את התריס, פשוט תלחצו על כפתור השלט, והכול ייעשה אוטומטית עבורכם.

לחיצה פשוטה אחת על כפתור השלט יכולה להבטיח שכל התריסים שלכם נפתחים במדויק כך שבבוקר, כשעובדים מגיעים ומכינים לעצמם קפה ראשון במשרד, תחדור  לחדר כמות האור הרצויה.

אתם יכולים אפילו לתזמן את כיווני התריסים לפי השעה ביום. למשל, להוריד ולהעלות את התריסים בשעות הזריחה והשקיעה באזור שלכם. בעזרת התריסים האוטומטיים תוכלו לשלוט על כל תריסי המשרד עם שלט אחד בודד, ולא תצטרכו לעבור מחדר לחדר, מחלון לחלון, כדי להפעיל את התריס.

יכול לעניין אותך גם: החלפת מנוע לתריס חשמלי