תריס גלילה חיצוני

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

רגע לפני שאנחנו מתחילים, אתם בוודאי שואלים את עצמכם, רגע.. תריס גלילה חיצוני? איזה תריס גלילה הוא לא חיצוני? התריס אף פעם לא עומד לנו באמצע הבית? מה זאת אומרת חיצוני? התשובה פשוטה מאוד. אם אתם לא מבינים מה זה תריס גלילה חיצוני, כנראה שלכם יש בבית תריס פנימי.

המונח חיצוני שאנו מכנים בו את התריס, מתייחס למעשה לארגז התריס – הארגז שאל תוכו התריס נגלל. בתריסים רגילים, פנימיים, ארגז התריס ממוקם מעל התריס עצמו בתוך הבית. הוא לעיתים יהיה קטן מאוד וחלקו אמנם יהיה בחוץ, אך הארגז עדיין נמצא בתוך הבית.

לעומת זאת, תריס גלילה חיצוני, מתאפיין בארגז שמותקן מחוץ לבית מעל החלון. למה זה טוב? למי זה נועד? האם מדובר בפתרון יקר יותר מאשר תריס רגיל? על כל השאלות האלה ועוד, במאמר שלפניכם.

מה זה בכלל תריס גלילה חיצוני?

התריסים הרגילים שאנחנו מכירים, הם בעצם תריסי גלילה. תריסים שאופן פתיחתם וסגירתם הוא בצורת גלילה מעלה ומטה, באופנים שונים – ידנית, רוצעת בד או בצורה אוטומטית על ידי מנוע חשמלי.

כאשר אנו גוללים את התריס מעלה, הוא לא נעלם, אלא נכנס אל תוך ארגז מיוחד שנקבע בכעין נישה קטנה שנבנית מעל החלון עבורו. בדרך כלל הנישה והארגז המכיל את התריס ממוקם מעל החלון ברווח שבין קצה החלון לתקרה בתוך הבית. כאמור, בשנים האחרונות אנו יכולים לראות שארגזי התריסים אמנם התקטנו בגודלם, אך עדיין מדובר בארגזים פנימיים.

תריס גלילה חיצוני הוא כזה שארגז התריס שלו כלל אינו ממוקם בבית, אלא בצדו השני של הקרי – כלומר מחוץ לבית. לתריס חיצוני יש יתרונות רבים וחשובים שמשפיעים הרבה מאוד על המראה והאווירה של הבית.

יתרונות של תריס גלילה חיצוני

לתריס גלילה חיצוני כאמור, יש יתרונות רבים שמשפיעים על כל מה שקורה בבית. היתרון המשמעותי ביותר, ממנו מסתעפים כל שאר היתרונות, הוא העובדה שקיימת הפרדה מוחלטת בין הבית – החלל הפנימי למה שקורה בחוץ.

עם תריס גלילה חיצוני אנו לא צריכים לחשוש מכניסה של אוויר חם מידי או קר מידי בעונות השונות, לא נצטרך לחשוש יותר לחדירת חרקים ומזיקים שונים שיכולים לחדור בקלות דרך החור שבקיר והארגז בבית. כמו גם, לא תסבלו יותר מרעש שחודר מבחוץ בזכות האיטום בארגז התריס החיצוני.

בנוסף, בבתים קטנים, בהם כל שטח בחלל יהיה מנוצל, עדיף שארגז התריס לא יתפוס מקום נוסף שיגרום לאי נוחות גדולה.

במה תריס גלילה חיצוני עדיף על תריס גלילה פנימי?

אז למה תריס חיצוני יותר טוב מתריס גלילה פנימי? אחרי הכול לא מדובר בארגזים ענקיים ומכוערים. ויתרה מזו, כאמור, בשנים האחרונות ארגזי התריסים עברו שינוי והם הוקטנו משמעותית וניתן גם לעצב אותם ולהתקין ארגזים דמויי עץ או שיש וכדומה. אז למה עדיף להתקין תריס גלילה חיצוני?

כאמור, תריס גלילה חיצוני הוא בעל יתרונות רבים שחד משמעית הופך אותו ליעיל הרבה יותר, לאיכותי ולכזה שאינו גורם לנזקים , אפילו קטנים ביותר.

תריס גלילה חיצוני מאפשר לחלל הבית להיות בנוי ואטום לגמרי, כאשר ראש התריס – הארגז כלל אינו בחלל הבית. קיר הבית עולה עד לתקרה בצורה חלקה ואסתטית, בלי ארגז שבולט בכיעורו מחוץ לקו הקיר.

כמו כן, אם תרצו להפוך את השימוש שלכם בתריס ליעיל ונוח הרבה יותר, כדאי שתשמעו על תריס גלילה חשמלי חיצוני. תריס זה חוסך לנו את המאמץ בגלילה כל משקל התריס. תריס חשמלי מאפשר לנו באמצעות מתג, שלט או הסמארטפון שלנו להרים את כל משקל התריס בקלות רבה.

פתרון זה מתאים בכל מצב ובמיוחד בחלון הסלון או דלת המרפסת כאשר מדובר בתריס גדול ורחב בעל משקל גבוה. לא תצטרכו יותר לגלול אותו במאמץ. לחיצה קטנה על השלט והתריס נגלל לבד.

האם תריס גלילה חשמלי חיצוני עמיד במים?

כתוצאה מהפופולריות הרבה והביקוש הגדול לתריסי גלילה חשמליים חיצוניים, רבים שואלים האם תריסים אלה עמידים למים. כאשר ארגז התריס ממוקם מחוץ לבית, החשיפה שלו למים גדולה יותר ומכיוון שמדובר במוצר חשמלי, המים יכולים להוות סיכון משמעותי.

ובכן התשובה היא חד משמעית כן. תריסי גלילה עשויים כולם מאלומיניום קל ועמיד בפני לחות ומים. בנוסף, האלומיניום החזק, גם מבטיח לכם מוצר עמיד וחזק ביותר, כך שאין לכם מה לחשוש על התריס או על הארגז שחשופים בפני מזגי האוויר המשתנים והסוערים לעיתים.

איך עוברים מתריס רגיל לתריס גלילה חיצוני?

המעבר מתריס גלילה פנימי לחיצוני הינו קל וקצר יחסית. במסגרת התהליך תצטרכו להתקין ארגז לתריס בצדו החיצוני של המבנה, ולסגור את הנישה שהייתה עד עכשיו מקום משכנו של התריס שלכם.

חשוב לקחת בחשבון, שאם אתם לא מתכננים להזיז את החלון אלא להשאיר את התריס במקומו ורק להעביר את הארגז החוצה, תצטרכו לבצע שיפוץ קטן שיכלול את מילוי הנישה ואטימת הקיר בצורה מקצועית.