תיקון תריס חשמלי תקוע

תיקון והחלפת תריסים במחירים הזולים בישראל! תבדקו אותנו!

להצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם התריס החשמלי שלכם תקוע למעלה, לא בטוח שאתם צריכים למהר להסיק מסקנות ולרכוש מנוע לתריס. בפועל, ייתכן שהבעיה היא לא בהכרח במנוע החשמלי. בכדי לוודא זאת, יהיה כדאי להזמין מתקן תריסים מקצועי. מעדיפים לבד? הנה כמה טיפים שחשוב לזכור לפני תיקון תריסים חשמליים תקועים.

באנר תיקון תריסים

ניסיתם להצליל את הבית, אבל גיליתם שהתריס החשמלי תקוע למעלה? אם כך, אנחנו ממליצים לא לגעת בתריס. הבעיה עשויה להיות בעיה של מנוע תריס גמור, אבל לא בהכרח. אם למשל רצועות התריס נקרעו, או שמא הברגים נשברו, הנגיעות שלכם וההתעסקות בתריס עשויות להחמיר את המצב. כמו כן, חשוב לזכור כי תריסי גלילה עשויים להיות כבדים. אל תסתכנו בנגיעות מיותרות בתריס התקוע, זה עלול לסכן אתכם במקרים מסוימים. הנה כל הפרטים עבורכם:

המנוע עובד אבל התריס לא יורד למטה

ייתכן שהתריס לא יורד למטה, אולי אתם לא מצליחים לגלול אותו למעלה. בין אם ככה או ככה, קודם כל יהיה כדאי לבדוק אם מדובר במנוע שהתקלקל. תנסו להפעיל את התריס החשמלי ולהקשיב למנוע שלו. אם אתם שומעים שהמנוע עובד, אבל במקביל התריס לא עולה ולא יורד, כנראה שרצועות התריס נקרעו.

בממוצע, מחיר תיקון תריס חשמלי תקוע נע בין טווחי מחירים של 400 ₪ -550 ₪. תיקון תריסים חשמליים לא אמור להיות מאוד יקר, אבל בהחלט תלוי בסוג התריס עצמו. ישנם תריסים יוקרתיים ונדירים, שהעלות של החלפים שלהם היא אינה נמוכה. יחד עם זאת, יש גם מנועים אוניברסליים וחלקים אוניברסליים לתריסי גלילה. רגע לפני שאתם משלמים ביוקר על תיקון תריסים חשמליים, תבדקו מה עלות החלפים בשוק. יהיה מומלץ לבדוק זאת באינטרנט.

כמה עולה לתקן תריס חשמלי תקוע?

קודם כל חשוב לאפיין את סוג התקלה. אם לאחר האבחון מתגלה כי התקלקל חלק כזה או אחר, בודקים את עלות החלקים בשוק. יהיה כדאי לסקור ולבדוק מחירון תיקון תריס חשמלי באינטרנט. מחירון תריסים חשמליים יאפשר לכם להכיר את סוגי התיקונים, עלויות התיקונים ועוד.

מעבר למה שציינו כאן למעלה, מחירון תיקון תריסים חשמליים יאפשר לכם גם לאתר את איש המקצוע המתאים ביותר. המחירונים האלו בדרך כלל נמצאים בפורטלים אינטרנטיים, שדרכם ניתן להזמין את אנשי המקצוע שלכם.

ראו גם: תיקון תריס גלילה

החלפת רצועה בתריס חשמלי

התפקיד של הרצועה בתריס היא השליטה על התריס. כלומר הפתיחה והסגירה שלו. רצועה יכולה להחזיק מעמד לפחות למשך עשר שנים. אך אם לא שומרים על הרצועה היא עשויה להיהרס לאחר שנתיים שלוש.
לכל תריס יש בדרך כלל שתי רצועות ואפשר לבקש רצועה נוספת ליתר ביטחון. לרוב, תיקרע הרצועה בגלל שימוש לא נכון כמו הורדה של התריס על חפץ תקוע או כיסא שמפריע לתנועה של התריס.
אם פניתם אל מתקין מקצועי תהיה לכם אחריות למשך שנה לפחות וכך אם תהיה בעיה עם הרצועה תוכלו לקבל שירות בלי לשלם תשלום נוסף.

כמה עולה תיקון כזה?

לרוב המחיר ינוע בין 300 -400 ₪ כאשר אין משמעות לגודל של התריס. הרצועות הן אוניברסאליות.

החלפה של המנוע

המנוע של התריס החשמלי עשוי להתקלקל בגלל סגירה לא חלקה של התריס כאשר ישנו חפץ זר תקוע. תיקון של המנוע הוא סיפור יקר מאוד. האחריות על המנוע היא לרוב עד חמש שנים. לאחר זמן זה, כל תיקון עשוי לעלות ביוקר.
מסיבה זו מומלץ לרכוש מנוע חזק ואיכותי כדי שהוא יחזיק זמן רב.
חשוב לדרוש תעודת אחריות רשמית ואף לוודא כי על המנוע ישנה מדבקת אחריות שכוללת את תאריך הייצור של התריס.

כמה עולה תיקון מנוע?

למעשה תמיד עדיף לרכוש מנוע חדש כי התיקון של המנוע יקר כמעט באותה מידה כמו של מנוע חדש.
המחיר של מנוע חדש נע בין 1000 – 1200 ₪.

כיוון מנוע בתריס החשמלי

במקרים בהם תריס חשמלי לא יורד או שהתריס נפתח או נסגר לא במקום הנכון, יש צורך בכוונון המנוע. זהו תיקון קל ופשוט הכולל סיבוב של בורג המנגנון. התיקון יכול להתבצע במסגרת תיקונים אחרים ללא עלות נוספת. במקרה בו זו התקלה היחידה העלות תהיה עלות דל דמי ביקור בלבד.

נתק בין שלבי התריס

לעיתים השלב הראשון מתנתק בגלל כובד התריס כולו. לרוב אשר יהיה לנתק את השלב העקום ולחבר לשלב הבא. תיקון כזה יעלה 300-350 ₪.

השוואת מחירים לתיקון תריס חשמלי תקוע

אם אתם עורכים השוואת מחירים בין מתקני תריסים חשמליים, אתם פועלים הכי נכון מבחינה הצרכנית של העניין. אל תשכחו לקבל מספר הצעות מחיר, להשוות ביניהן וללכת על העסקה הכי אטרקטיבית. אבל יחד עם זאת, תקפידו לוודא שאתם גם מקבלים שירות מקצועי. ואם השירות המקצועי הזה יעלה לכם בעוד כמה שקלים, אל תחששו לשלם אותם. בסופו של דבר, אתם לא צריכים שהזול ייצא לכם יקר.

החלפה של שלב מוקצף בתריס החשמלי

יש מקרים אשר בהם יהיה צורך להחליף את השלבים בתריס החשמלי בגלל בלאי טבעי או בגלל שימוש לא נכון בתריס. זה נשמע אולי פשוט אך כן מדובר בתקלה מורכבת שדורשת שני ביקורים של בעל המקצוע. בביקור הראשון הוא יבצע את המדידות ובביקור השני את ההחלפה. המחיר הוא לרוב על החלפה של שלושה שלבים. על כן, במקרה של תקלה כזו בקשו להחליף עוד שלבים.

למידע נוסף, מוזמנים לבקר בפורטל חלונות פלוס – winplus.co.il

מתי נצטרך תיקון תריסי גלילה?

תיקון תריסי גלילה

במאמר זה נרחיב על תיקון תריסי גלילה. באחוזה ישנם כ- 30 בניינים עם כמה מאות תריסי גלילה. כולם הותקנו במקור על ידי מהנדסים בזמן שעבדו

תיקון תריסים חשמליים – דעו על כך

מומלץ לבחור בחברה האמינה והמכובדת ביותר לתיקון תריסים חשמליים. חובה עליכם לקנות מוצר זה מיצרן ומפיץ ידוע. זו לא החלטה רעה לבקש עזרה מתיקון תריסים